GUERLAIN

nunse

Elsker forumet
tenkte bare jeg skulle gratulere deg i en annen tråd siden det bare ble krangling i den andre[:)] du har god grunn til å være stolt og stå på[:)]
var det easylife du gikk på? mamma gikk på det og tok av seg veldig masse. kjempebra slankemetode sier jeg og iallefall når en får så god oppfølging. ikke rart det er dyrt men at det funker er jo det viktigste

kanskje hun vil forklare selv siden hun går på det, hvis ikke jeg tok feil da?
det kostet 12000 for mamma tror jeg for et medlemsskap på 1år +tror hun måtte kjøpe di tingene til maten utenom hele veien. det var i kr.sand så det er sikkert dyrere i større byer. tror det var noe sånt iallefall

du får jo personlig trener så det er jo forskjellig hva treningen går ut på fra person til person

ORIGINAL: Guerlain

ORIGINAL: nunse

du får jo personlig trener så det er jo forskjellig hva treningen går ut på fra person til person

nei,det gjør man ikke.Men man har saltreninger spesielt for easylifedeltakere,og kursholder svarer deg alltid på spørsmål man måtte ha.De som jobber på treningssenteret ditt er der for å hjelpe deg,så man har alltid den hjelpen man vil ha[:)]

mamma fikk iallefall det som lagde et trenings program spesielt for henne + at hun kunn gå på gruppe treninger som easylife også hadde.
sikkert litt forskjellig fra plass til plass

jaja men man får iallefall eget treningsopplegg. virket iallefall kjempebra på mamma og det gjør det jo for deg også. du har jo tatt av masse alerede[:)]

Back
Topp