Gudene er i mot oss! :(

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
I helgen røyk både vaskemaskinen og tørketrommelen. Det er nok mest sansynlig noe med det elektriske på vaskerommet som er skylden, så det MÅ ses på. Så håper jeg bare ikke hele huset må tas, men frykter det..

Og i dag tidlig startet ikke skuteren når sambo skulle på jobb, så nå er det ett eller annet galt med den også.
emoticon 

Det er nesten så jeg bare venter på en telefon fra sambo i ettermiddag, om at bilen har stoppet på vei hjem fra jobb.
emoticon 

Jeg fatter bare ikke at det er mulig jeg. Alt på en gang!
emoticon 

Dagens syt og klag fra meg...

En ulykke kommer sjeldent alene, sies det=( Og stemmer som oftest for meg det! Utrolig kjedelig! Håper dere slipper og bytte alt det elektriske i huset=)

Hos oss har det alltid vært slik at ulykkene ofte kommer tre og tre. Så i min familie vil vi si når vi hører om scooteren: gratulerer, da er dere fri for uløkka for denne gang. Og så gleder vi oss over at det i det minste bare var materielle ulykker denne gangen.

og dette sier jeg ikke som en "slutt å klag det finnes verre ting" greie, for sånne dyre ulykker som det kan jo ta helt knekken på en. Men jeg satser på at du er litt som meg og da skal bilen deres holde seg en stund til iallefall, for da har du fått nok dårlige beskjeder.

og om du vil se positivt på det: så bra at maskinene bare sviktet, hva om de ikke hadde gjort det og det elektriske hadde begynt å brenne i stedet?

Muskatt skrev:
Hos oss har det alltid vært slik at ulykkene ofte kommer tre og tre. Så i min familie vil vi si når vi hører om scooteren: gratulerer, da er dere fri for uløkka for denne gang. Og så gleder vi oss over at det i det minste bare var materielle ulykker denne gangen.

og dette sier jeg ikke som en "slutt å klag det finnes verre ting" greie, for sånne dyre ulykker som det kan jo ta helt knekken på en. Men jeg satser på at du er litt som meg og da skal bilen deres holde seg en stund til iallefall, for da har du fått nok dårlige beskjeder.

og om du vil se positivt på det: så bra at maskinene bare sviktet, hva om de ikke hadde gjort det og det elektriske hadde begynt å brenne i stedet?

Det er godt og høre, da puster jeg ut for denne gang! :)

Ja, det er bra det bare er matrielle ting det er noe galt med, men fy søren for noen dyre ting det skulle skje med da. :p

Sånne dager er utrolig tunge! STOR klem til deg, krysser fingrene for at det ordner seg uten store problemene :)

Back
Topp