Takk <3 vi er vandt med det han har kronisk ørebetennelser (kaster opp pga feberen som kommer)![]()
Huff da, stakkars lille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk <3 vi er vandt med det han har kronisk ørebetennelser (kaster opp pga feberen som kommer)![]()
Jeg er kanskje litt rar, for kjenner bare på spenning når jeg leser om dere andre som har fått. Nå som jeg er i permisjon, (og utskreven fra sykehuset med forsikring om at alt er vel) så bare nyyyyter jeg dagene hjemme og gleder meg! Ikke har jeg vondt eller føler meg tung, føler meg faktisk strålende og elsker magen minJeg håper han drøyer bittelitt til så jeg kan nyte spenningen litt til
Men jeg skal krysse fingrene for at dere andre får føde snart da!! Skjønner at dere begynner å bli leie altså.
venter lillebror i midten av oktober
![]()
Jeg har det også litt sånn! Ikkeno stress endaMen kanskje er det mest fordi jeg gjerne vil at vaskerommet og doet vårt skal bli ferdig oppussa først
Hehe... + at jeg vil at lillejenta skal bli litt større før hun kommer
![]()
For en deilig følelse! Jeg prøver å nyte dagene hjemme, men når det bare er meg og bikkja jeg ikke kan gå tur med så blir det litt begrenset hvor spennende erJeg er kanskje litt rar, for kjenner bare på spenning når jeg leser om dere andre som har fått. Nå som jeg er i permisjon, (og utskreven fra sykehuset med forsikring om at alt er vel) så bare nyyyyter jeg dagene hjemme og gleder meg! Ikke har jeg vondt eller føler meg tung, føler meg faktisk strålende og elsker magen minJeg håper han drøyer bittelitt til så jeg kan nyte spenningen litt til
Men jeg skal krysse fingrene for at dere andre får føde snart da!! Skjønner at dere begynner å bli leie altså.
![]()
Uff, ikke noe man kan gjøre med det?Takk <3 vi er vandt med det han har kronisk ørebetennelser (kaster opp pga feberen som kommer)![]()
For en deilig følelse! Jeg prøver å nyte dagene hjemme, men når det bare er meg og bikkja jeg ikke kan gå tur med så blir det litt begrenset hvor spennende erI det siste så har bekkenet vært såpass at jeg kan gå småturer med bikkja da, så om jeg har energi så gjør jeg det
![]()
Joda har satt inn dren men det tetter seg hele tiden så er det ny vurdering om 4mndUff, ikke noe man kan gjøre med det?
Det høres ikke noe særlig ut for en liten mann nei!Joda har satt inn dren men det tetter seg hele tiden så er det ny vurdering om 4mndmen sån er det noe bare. Tungt for lillemann og alltid være syk!
Er enig med degJeg er kanskje litt rar, for kjenner bare på spenning når jeg leser om dere andre som har fått. Nå som jeg er i permisjon, (og utskreven fra sykehuset med forsikring om at alt er vel) så bare nyyyyter jeg dagene hjemme og gleder meg! Ikke har jeg vondt eller føler meg tung, føler meg faktisk strålende og elsker magen minJeg håper han drøyer bittelitt til så jeg kan nyte spenningen litt til
![]()
Jeg er såååå misunnelig på alle dere som har fått!! Termin i måren og ingen tegn til noe enda![]()
Håper at barn din kommer snartjeg hadde termin 26.september, så sniker litt over her siden det ser ut som jeg får oktober baby i steden.. 3 dager på overtid, så du er ikke alene om å vente og vil ha ut babyen!![]()
Håper at barn din kommer snartDet er fortsatt 2 dager til!