gud!!

Takk <3 vi er vandt med det han har kronisk ørebetennelser (kaster opp pga feberen som kommer) :(

Huff da, stakkars lille :( Vi slet med mye av det samme. Vekslet mellom ørebetennelse og halsbetennelse. Ikke kjekt når de små blir syke :( Får håpe legene kan hjelpe dere eller at han vokser det av seg. God bedring til lille :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg er kanskje litt rar, for kjenner bare på spenning når jeg leser om dere andre som har fått. Nå som jeg er i permisjon, (og utskreven fra sykehuset med forsikring om at alt er vel) så bare nyyyyter jeg dagene hjemme og gleder meg! Ikke har jeg vondt eller føler meg tung, føler meg faktisk strålende og elsker magen min ;) Jeg håper han drøyer bittelitt til så jeg kan nyte spenningen litt til :P Men jeg skal krysse fingrene for at dere andre får føde snart da!! Skjønner at dere begynner å bli leie altså.

Jeg har det også litt sånn! Ikkeno stress enda :) Men kanskje er det mest fordi jeg gjerne vil at vaskerommet og doet vårt skal bli ferdig oppussa først ;) Hehe... + at jeg vil at lillejenta skal bli litt større før hun kommer :)

Jeg er på den ene siden klar for å møte veslejenta, men nyter samtidig stillheten. Blir litt rart når det er over, siden det mest sannsynlig er siste gang jeg går gravid. Også er det fortsatt litt som gjenstår av forberedelser, så jeg kan godt vente den uken som er igjen til termin.

Forstår deg godt!

Har ca 2 uker igjenn og begynnner å bli utolmodig selv.

Får håpe det skjer noe snart :)

Jeg har det også litt sånn! Ikkeno stress enda :) Men kanskje er det mest fordi jeg gjerne vil at vaskerommet og doet vårt skal bli ferdig oppussa først ;) Hehe... + at jeg vil at lillejenta skal bli litt større før hun kommer :)

Vi hadde også litt å bli ferdig med før familieforøkelsen. Mest rydding og sortering, men det tar nok tid og krefter. Nå som alt egentlig er klart, så føler jeg for å bare slappe av og gå rundt å småpusle:) veldig koselig ❤️ Men vil tro at dersom tassen drøyer mer enn en uke/halvannen så er jeg ferdig pusla og begynner nok bli veldig klar ;) Svinger fort!

Jeg er kanskje litt rar, for kjenner bare på spenning når jeg leser om dere andre som har fått. Nå som jeg er i permisjon, (og utskreven fra sykehuset med forsikring om at alt er vel) så bare nyyyyter jeg dagene hjemme og gleder meg! Ikke har jeg vondt eller føler meg tung, føler meg faktisk strålende og elsker magen min ;) Jeg håper han drøyer bittelitt til så jeg kan nyte spenningen litt til :P Men jeg skal krysse fingrene for at dere andre får føde snart da!! Skjønner at dere begynner å bli leie altså.

For en deilig følelse! Jeg prøver å nyte dagene hjemme, men når det bare er meg og bikkja jeg ikke kan gå tur med så blir det litt begrenset hvor spennende er :P I det siste så har bekkenet vært såpass at jeg kan gå småturer med bikkja da, så om jeg har energi så gjør jeg det :)

For en deilig følelse! Jeg prøver å nyte dagene hjemme, men når det bare er meg og bikkja jeg ikke kan gå tur med så blir det litt begrenset hvor spennende er :P I det siste så har bekkenet vært såpass at jeg kan gå småturer med bikkja da, så om jeg har energi så gjør jeg det :)

Det har jeg forståelse for. Da jeg fikk bekkenlåsning og hadde problemer med å bevege meg og fikk søvnen ødelagt, så begynte jeg å se svart på det jeg også og bare lengtet etter at det skulle være over. Men nå føler jeg meg helt fin igjen og synes det er deilig med disse dagene fri :) Jeg sover veldig av og på, men hva gjør vel det nå! Skal jo ikke rekke noe ;)

Trodde aldri jeg skulle si det "høyt", men nå begynner jeg å bli utålmodig og messunelig jeg og. Selvfølgelig glad for alle som får sine søte små babyer ut, men nå gleder jeg meg veldig til å få min lille jente ut og:) En uke siden termin i dag:) Vurderer å bli mer aktiv på oktober-gruppen. Virker jo nesten som lille jenta i magen har lyst å bli et oktober-barn istedenfor:)

Joda har satt inn dren men det tetter seg hele tiden så er det ny vurdering om 4mnd :( men sån er det noe bare. Tungt for lillemann og alltid være syk!
Det høres ikke noe særlig ut for en liten mann nei! :(

Er enig med deg :) nyter svangerskapet og koser meg frem til hun kommer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp