• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Gud, mann eller kvinne?

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Passe på at han ikke møter en viss vakker alv på veien, da [;)]

Skjønte ikke den jeg, det er jo jeg som er Arwen Aftenstjerne!

okej, can you set me up with legolas da eller?[;)]
regner med du er på godfot med han da...

Ja legolas er vakker han men ikke som min kjære Aragorn, men Legolas er også ute på tur, men jeg skal legge inn et godt ord for deg når han returnerer.
Hva kan de by en så ven og vakker alv?

hva jeg kan by den vene vakre alven? jeg er dyrisk flink til å løpe ved han side mens han skyter piler på alle som kommer i vår vei foreksempel.

nei, men røverspråket - tror du det går bra?

det jeg lurer på er om hvordan Gud ble til? det måtte bli ensomt å bare være tilstede. skjønner egentli ikke så mye av kristendommen, den snakker så mye mot seg selv. rart at Gud bare ble lagd av ingenting!

mamma sa en gang til meg at dersom gud en gang ble skapt, altså hvis han ikke alltid har eksistert, så kan han ikke være gud. for da må det jo finnes en skaper bak gud også...
men jeg tror at gud alltid har vært der.
hva tror du ma84?

Finnes det i det hele tatt noen gud da??? Tviler jeg på,bare et eld gammelt eventyr som er blitt en myte hvorpå desperate mennesker slenger seg på en bølge av falsk trøst.

Har en fanatisk kristen mor å jeg har det opp i halsen. Sorry alle de jeg tråkker på tærne nå men!!
Har ikke sett noe godt komme ut av kristendommen,snarere tvert imot![:@]

ORIGINAL: Aftenstjerne

Enig, tror heller ikke gå Gud eller kristendommen. Hater fanatiske "glad-kristne"

off ja,jeg har sett så mye dritt komme ut av kristendommen jeg da,i mere ekstreme tilstander men alikevell jeg har det av den grunn opp i halsen.

Som min mors unnskyldnig for slag mot oss unga, det står i bibelen at man skal tukte sine barn i kjærlighet. Yeah right..

Det er helt forferderlig, uakseptabelt..
Nei kristendommen er ikke for meg, og jeg syns og har sagt det før at de kristne aldri klarer å svare for seg når man spør om noe

Er ikke på skravlesiden jeg, sett dere har reklamert men har ikke meldt meg inn i noen av dem

Men kleopatra det er poenget mitt, de veldig kristne kan ikke svare på det, da bare gir de opp og rister på hodet til oss.

Godt spørsmål, men de tror jo på noe de ikke kan forklare hvorfor de tror på. Det finner jeg veldig merkelig

For å spørre retorisk, hvem andre kan de skylde på? apene? Gud finnes jo ikke selv om de påstår det.

ORIGINAL: Yogi

ORIGINAL: Aftenstjerne

Enig, tror heller ikke gå Gud eller kristendommen. Hater fanatiske "glad-kristne"

off ja,jeg har sett så mye dritt komme ut av kristendommen jeg da,i mere ekstreme tilstander men alikevell jeg har det av den grunn opp i halsen.

Som min mors unnskyldnig for slag mot oss unga, det står i bibelen at man skal tukte sine barn i kjærlighet. Yeah right..

ikke dra alle under en kam da. jeg tror på gud og bibelen, men har ikke tenkt å denge ungene mine for det. det er mange syke mennesker som bruker kristendommen og guds navn for å bygge opp under sine syke meninger. et godt eksempel er hitler...han sa at jødene drepte jesus, men hadde han grunnlag i bibelen for å gjøre det? NEI. det samme gjelder i alle religioner. noen syke mennesker bruker religion i krig og alt fordi det er så mye følelser og tro involvert.
jeg tror det er en god ide å lese bibelen eller koranen eller hva det skulle være før man begynner å snakke for høyt om ting.

en annen ting: har det virkelig ikke kommet noe godt ut av kristendommen???? hva med utbygging av helsestasjoner, sykehus og skoler?? hans nilsen hauge feks har mye av æren for bla skolene i norge.

jeg synes det er helt greitt at noen tror på Gud og noen tror på koranen, men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan bygge sånn stor tro på noe som ingen kan forklare.
men du har rett, man skal ikke dra alle under samme kammen, det handler om å respektere hverandre uansett tro.
det er også noen som misbruker religion, men ikke alle

Back
Topp