gubben skal til Irak....

Solo super

Elsker forumet
VIP
Mest sannsynelig reiser gubben til Irak på fredag....uff uff sier jeg bare....
Han har ikke sett bestemora si siden 2001 og nå ligger hun for døden[:(]
Skjønner jo at han drar...hun var som en mor for han da hans egen mor døde da han var liten.....

men jeg kommer til å bekymre meg masse..... er jo krig der... selv om jeg vet om mange som har reist dit og kommet tilbake igjen....såååååå kjenner jeg på kroppen at dette kan bli litt tøft... men jeg viser det ikke til han da!!!!
Vil jo at han skal få en så fin tur som mulig.... det var det jeg hadde på hjerte......

hvor i irak er han fra? gubben er også fra irak [:)]

alt går nok bra skal du se, blir nok godt for han å forhåpentligvis få se bestemora en siste gang før hun dør. er ikke alle som får sjansen til å reise ned å ta farvell.. er ikke så lett å ikke få vært med de nærmeste den siste tida eller å delta i begravelse og dagene etter begravelsen..

skal krysse fingrene for at alt går fint, selv om jeg er sikker på at det går bra [:)]

Han er fra Kerkuk......
gubben din da???

ORIGINAL: Arianne||SmartASS

Er det til Kirkuk han skal reise også? Er jo gjerne litt mer turbulent der en Hawler og Slemani f.eks.
Men khayr inshaAllah, det går nok bra skal du se.[:)] 
Det bor jo folk der til vanlig også.[:D]

Jepp det er dit han skal....lander i hawlwer og så rett dit..... ja det går nok bra,pappan hans kom akkurat tilbake der i fra nå og han driver jo å bygger hus osv så....... men alikevel litt skummelt da,derfor blir ikke jeg å lille gutt med....

Forstår godt at du er bekymret, det ville absolutt jeg vært også! Og forstår at du ikke
har noe lyst å dra nedover selv, og med gutten deres! Det kommer nok til å gå bra [:)]

ORIGINAL: solo junior

Han er fra Kerkuk......
gubben din da???

kommer fra hawler, så er jo litt roligere der.
men skal nok gå bra, er jo folk som reiser hjem på besøk til kerkûk hele tiden,
men skjønner dine beskymringer da, er nok ikke så lett for noen at deres kjære reiser ned til et land som ikke er så rolig som lille norge.

ORIGINAL: September Mammaen

Forstår godt at du er bekymret, det ville absolutt jeg vært også! Og forstår at du ikke
har noe lyst å dra nedover selv, og med gutten deres! Det kommer nok til å gå bra [:)]

Back
Topp