Gubben sjokka??

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hehe. Igår hadde han laget pommes frites til middag, jeg stusset litt over at han serverte meg en tallerken uten å finne noe til seg selv, men tenkte kanskje at det var fordi vi fikk drop in' besøk av en kompis.

Jeg spiste nå opp denne tallerkenen uten å føle meg spesielt mett etterpå. Han så litt skuffa ut så jeg spurte han om han ikke skulle ha litt mat? Joda, men han hadde jo ikke trodd at jeg spiste opp hele den stappfulle tallerkenen, han hadde nemlig planer om at jeg skulle spise meg mett og at det fortsatt var mat igjen til han etterpå fordi det ikke var mer igjen i frityren...

Han var rimelig sjokka, og det ble jeg også etter å ha funnet ut at jeg hadde spist en hel pakke med pf og var fortsatt like sulten. Gravid sier du?! :p

hadde sagt ja takk til en sånn sultfølelse og fått i meg så mye med mat! Her er det motsatt.... jeg er konstant sulten, men får ikke i meg noe mat. Enten vokser det i munnen på meg eller så spiser jeg bare halvparten av det jeg får servert og er mett........
men skjønner gubben var overraska ja :p hehe

hadde sagt ja takk til en sånn sultfølelse og fått i meg så mye med mat! Her er det motsatt.... jeg er konstant sulten, men får ikke i meg noe mat. Enten vokser det i munnen på meg eller så spiser jeg bare halvparten av det jeg får servert og er mett........
men skjønner gubben var overraska ja :p hehe
Åååå, det må være veldig kjedelig! Opplever at det er div mat som gjør det samme mot meg, sånn som f.eks ost! Men ikke så ille da :S

Godt med god matlyst :-) Her er jeg ikke så sulten(tror jeg) men får jeg mat går det ned som bare det, gjerne massevis :-P

Godt med en sjokkert gubbe :-D hihi
Termin 4.januar ❤

Hahahaha!!! Syns han kunne gitt besjed om at han også ville ha. Hihi. Men pomfri i frityr er jo farlig godt da:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp