Gubben og app

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Nå har gubben lastet ned gravid apper han og [emoji23]
Jeg har 4 stk [emoji87] klarer ikke å bestemme meg på hvilken som er best

De jeg har:
Ovia pregnancy
Gravid og barn
Baby bump pro
Preglife

De 2 nederst hadde jeg sist gang og, i tillegg til Libero sin men den funker tydeligvis ikke lengre.

Hvilken app synes du er best?
 
Jeg bruker preglife, men har ikke prøvd noen andre. Fornøyd med den da. Vittig at typen din også har app! [emoji1]
 
Her også er mannen ivrig på å følge med på app, veldig kjekt egentlig [emoji170]
Jeg bruker Preglife og gravid og barn.
 
Her også er mannen ivrig på å følge med på app, veldig kjekt egentlig [emoji170]
Jeg bruker Preglife og gravid og barn.
Synes det er bra at de vil vite hva som skjer for hver uke [emoji4] er veldig fornøyd med ovia sin å, for den vil vise hvor stor hånden og foten er etterhvert [emoji4] må komme i uke 8 først [emoji4]
 
Jeg er kjempefornøyd med Pregnancy week by week (Amila). Synes den er ryddigere enn Ovia sin, men det er sikkert individuelt :)
Mye god informasjon om mor, foster og fremdrift ift termin [emoji4]
Synes også det er kjekt og se hvilken frukt som har samme størrelse som den lille hver uke [emoji106]
 
Last edited:
Jeg er kjempefornøyd med Pregnancy week by week (Amila). Synes den er ryddigere enn Ovia sin, men det er sikkert individuelt :)
Mye god informasjon om mor, foster og fremdrift ift termin [emoji4]
Synes også det er kjekt og se hvilken frukt som har samme størrelse som den lille hver uke [emoji106]
Lastet den ned nå for å se [emoji85] så nå har jeg 5 [emoji23]
 
Back
Topp