Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hildemor_84
ORIGINAL: Bello
Ting funker bare ikke lengre på denne måten merker jeg[&:] Men jeg er så redd for å "ta steget" å bli alene... Sikkert flere som har vært i situasjonen som skjønner hva jeg mener....?
min er ikke så voldsom som din da,men begynner faktisk å bli mektig lei selv.. har heller ikke lyst å bli alene... dritgla i han er jeg og,men han må faktisk begynne å hjelpe til mer.. min jobber da,men er hjemme i pappaperm nå...gjør ikke en DRITT!!! jeg jobber fullt,og gjør husarbeid når jeg kommer hjem... lei av å bli behandla som ei vaskekjerring[:'(] skjønner godt hva du mener[>:]
Ting funker bare ikke lengre på denne måten merker jeg[&:] Men jeg er så redd for å "ta steget" å bli alene... Sikkert flere som har vært i situasjonen som skjønner hva jeg mener....?
ORIGINAL: zippi
Du får spørre deg selv om det alltid har vært sånn. Hvis det alltid har vært sånn så kan man vel egentlig ikke klandre han.........
Men velg en bedre type [;)]
Nei, sånn har det absolutt ikke vært fra starten av. Han var alt jeg noen gang kunne ønske meg i en mann, snill, hjelpsom, omtenksom. Så ett eller annet sted har det skjedd noe....
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Lissyjane
ho ho ho ja vil si han lever godt ja. Hadde spent han på dør. Jeg levde sånn i 2 år. Aldri igjen!
Da skjønner du iallefall hvordan det er....
I aller høyeste grad[;)] Og HVIS du VIL ut av det forholdet,så klarer du det[:)] Du vil få all den hjelpen du trenger. Han har frarøvet deg fritiden din,vennene dine og lykken din. Ikke la han frarøve de livet ditt. Du fortjener å være meneske du også. Det er ikke sånn det skal være i et parforhold. Du er kjæresten hans,ikke moren eller hushjelpen[;)] Masse lykke til uansett hva du velger[:)]
ORIGINAL: StinkiStini
Stå på krava jente!!!
Det er ikke sann det skal være i et hjem.
Du er ikke barnepasser, hushjelp, forsørger og servitør på heltid mens han gjør ingenting for dere.
Om han ikke er villig til å hjelpe kan du skaffe deg en katt i steden, mye billigere.