Gubben her i hus lever godt...

Å han virket tiltrekkende! Åssen klarer du å godta det?

ORIGINAL: hildemor_84

ORIGINAL: Bello

Ting funker bare ikke lengre på denne måten merker jeg[&:] Men jeg er så redd for å "ta steget" å bli alene... Sikkert flere som har vært i situasjonen som skjønner hva jeg mener....?

min er ikke så voldsom som din da,men begynner faktisk å bli mektig lei selv.. har heller ikke lyst å bli alene... dritgla i han er jeg og,men han må faktisk begynne å hjelpe til mer.. min jobber da,men er hjemme i pappaperm nå...gjør ikke en DRITT!!! jeg jobber fullt,og gjør husarbeid når jeg kommer hjem... lei av å bli behandla som ei vaskekjerring[:'(] skjønner godt hva du mener[>:]

Godt det er noen som skjønner[&:] Uff ikke lett heller, er selvfølgelig følser inni bildet, ellers ville det jo vært litt lettere.

Han er ikke deprimert da?

ORIGINAL: Frida82

Han er ikke deprimert da?

Virker ikke sånn[8|] Men man vet jo aldri... Han er iallefall litt mer amper enn før i tida...[8|]

ORIGINAL: Lissyjane

ho ho ho ja vil si han lever godt ja. Hadde spent han på dør. Jeg levde sånn i 2 år. Aldri igjen!

Da skjønner du iallefall hvordan det er....

ORIGINAL: [Frk.K]

Skjønner ikke at folk gidder å ha sånne menn i hus..jeg pælma ut minsånn og har aldri hatt det bedre....

Ting funker bare ikke lengre på denne måten merker jeg[&:] Men jeg er så redd for å "ta steget" å bli alene... Sikkert flere som har vært i situasjonen som skjønner hva jeg mener....?

virker som at du allerede ER ALENE!

be han skjerpe seg, ellers så flytter du/hiver han ut..

husker jeg sa det til sambo. som var en sofagris med pcen på fanget. han har virkelig skjerpet seg

Høres ikke ut som at du har så mye behov for han der nei!

ORIGINAL: Alexandra82

Hvorfor tillate det?
Tupp han i ræva [:D]

Samme sier jeg.. Eneste grunnen til at han gjør det, er at du tillater det..

ORIGINAL: zippi

Du får spørre deg selv om det alltid har vært sånn. Hvis det alltid har vært sånn så kan man vel egentlig ikke klandre han.........
Men velg en bedre type [;)]

Nei, sånn har det absolutt ikke vært fra starten av. Han var alt jeg noen gang kunne ønske meg i en mann, snill, hjelpsom, omtenksom. Så ett eller annet sted har det skjedd noe....

mannen min hadde også en periode hvor han var sånn. Han mista jobben, og ble nesten apatisk. Tok en god stund før han klarte å ta seg selv i nakken og innse at han ikke kunne fortsette sånn. Han brukte mye tid på å finne en ny jobb, og nå har han drømmejobben og er den mannen jeg forelsket meg i igjen. Det var en hard periode, og det var deilig når han endelig fikk jobb igjen og begynte å leve.

ORIGINAL: PetraPrøvedukke

Eh... Og det TILLATER du? [8|]

Her hadde det vært på hue og ræva ut så han fikk seg en stor dose reality check, hvertfall! [:-]

hva i alle dager?? og dette godtar du?[;)]

ho ho ho ja vil si han lever godt ja. Hadde spent han på dør. Jeg levde sånn i 2 år. Aldri igjen!

Da skjønner du iallefall hvordan det er....

I aller høyeste grad[;)] Og HVIS du VIL ut av det forholdet,så klarer du det[:)] Du vil få all den hjelpen du trenger. Han har frarøvet deg fritiden din,vennene dine og lykken din. Ikke la han frarøve de livet ditt. Du fortjener å være meneske du også. Det er ikke sånn det skal være i et parforhold. Du er kjæresten hans,ikke moren eller hushjelpen[;)] Masse lykke til uansett hva du velger[:)]

Tusen takk[;)] Jeg sa ifra veldig klart istad, han lova jo bedring(selvfølgelig) som han ellers gjør. Så jeg håper på det beste, men regner ikke med at det skjer no...
Men OM det blir bedring, så er jo ingenting bedre enn det(selv om jeg igrunn er lei av hele greia)

hadde aldri i mitt liv vært sammen med en slik en!![8|][:'(]

Selfølgelig er han genial, og ikke minst HELDIG som får lov til å leve sånt!
Herregud! Kan ikke fatte og begripe hvordan du kan tillate det?????!! Da er du skikkelig "tøffel"

ORIGINAL: StinkiStini

Stå på krava jente!!!
Det er ikke sann det skal være i et hjem.

Du er ikke barnepasser, hushjelp, forsørger og servitør på heltid mens han gjør ingenting for dere.

Om han ikke er villig til å hjelpe kan du skaffe deg en katt i steden, mye billigere.

helt enig..

Det hadde eg ALDRI godtatt!!!!!!!!!!!!!!!!! [:@] [:@] [:@] 

Han hadde fått valget:

Hjelp til med ALT eller gå og ikke kom tilbake før du har endret deg drastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:@] [:@] [:@] 

Er ikke kvinnfolka som skal gjøre alt!!

Back
Topp