Gubben borte i helga :)

Kriba1989

Blir kjent med forumet
Hvor typisk hadde d ikke vært om fødselen plutselig skulle starte i helga? Det er denne helga det passer aller dårligst at fødselen starter siden gubben har tatt med seg bilen og dratt bort :P Han er ca 8 timer unna, og han skal i utdrikningslag i morgen :P
Sånn det har kjentes ut tidligere i uken har jeg tenkt at fødsel er like rundt hjørnet. Har hatt MASSE kynnere, modningsrier og nedpress. I dag (37+4) har det vært veeeldig rolig, nesten ingen kynnere, ikke noe nedpress og lite vondt ellers i kroppen. Håper det ikke er noe "stille før stormen" greier og at det setter i gang i morgen :P

Her vil jeg at vi skal være minst mulig fra hverandre :p Vi har sett på bruktbiler på nettet, men har funnet ut at det får vente til etter fødsel. Jeg er ikke i stand til å humpe i bil i mange mil for å være med, og vi er redd noe skal skje hvis han skal hente alene. Vi har en kjempeflott RAV4 2015-modell som isofix-basen står på plass i, så om vi ikke får byttet ut 96-modellen som antageligvis bukker under i EU-en nå i høst før fødsel, så er ikke det verdens undergang ;) Kanskje venting gjør at den enda mer rette dukker opp. Vurderer en brukt Skoda Superb :) Synes det ser ut som det er super plass i de :D

Sendte mannen min avgårde med eldstemann torsdag-mandag :) Er bare 36+4 jeg da, men født prematurt før.

Jo det hadde vært typisk det da :p Passe på å slappe av du da, ikke gjøre mer som muligens kan sette igang. Lykke til :D

Vil helst være sammen med han nå den siste tiden, men det går vel bra tenker j :) Fikk beskjed om å ta d rolig å ikke gjøre noe som setter i gang fødselen :P Vi begge skal på hotell-tur neste helg, til Trondheim, å hvis d skulle skje noe da så er d jo sykehus der :)

Last edited:
Her vil jeg at vi skal være minst mulig fra hverandre :p Vi har sett på bruktbiler på nettet, men har funnet ut at det får vente til etter fødsel. Jeg er ikke i stand til å humpe i bil i mange mil for å være med, og vi er redd noe skal skje hvis han skal hente alene. Vi har en kjempeflott RAV4 2015-modell som isofix-basen står på plass i, så om vi ikke får byttet ut 96-modellen som antageligvis bukker under i EU-en nå i høst før fødsel, så er ikke det verdens undergang ;) Kanskje venting gjør at den enda mer rette dukker opp. Vurderer en brukt Skoda Superb :) Synes det ser ut som det er super plass i de :D
Forstår at dere vurderer Skoda Superb. Utrolig god plass i den bilen med tanke på barneseter osv! Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte ny Mazda for 2 år siden, så hadde jeg hengt på Superb'en:p

Håper dere begge får en flott helg på vær deres kant, og uten fødsel :p

Hadde det våre ok vær ville jeg også tatt meg en utflykt til 37+5 i dag. Merker det er tungt, og ta vare på snart 2 åring som sover urolig samtidig som jeg merker at jeg trenger mere søvn, og hvile selv :confused:

Forstår at dere vurderer Skoda Superb. Utrolig god plass i den bilen med tanke på barneseter osv! Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte ny Mazda for 2 år siden, så hadde jeg hengt på Superb'en:p

Det blir helt grei plass i RAV4en, men greit å ha en bil nummer to som alle kan være med i også ;) Jeg er 177cm og mannen er 195cm så vi trenger litt plass i forsetene, og barnesetene tar jammen meg mye plass. Vi hadde aldri klart å ha to babyseter i RAV4en, så godt det ikke ble tvillinger da hadde vi hatt problemer meg plass :p Synes Superb ser bra ut i pris også, så vi får bare følge med om det blir noe til salgs :)

Back
Topp