Guava

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Noen som vet om noen steder man får kjøpt guava i Norge eller Sverige?

Jeg har sett etter det veldig lenge nå og selvom jeg ikke eier grønnefingre så vurderer jeg nesten å plante selv for finner det absolutt ingen steder!

Hvis noen skulle lure så er dette guava :)
http://m.frukt.no/leksikon/artikkel/?aid=701

Søkte på google. Sjekk i utenlandske matvarebutikker. Der var det mulig at de hadde Guava :)

Søkte på google. Sjekk i utenlandske matvarebutikker. Der var det mulig at de hadde Guava :)
er det jeg har gjort ;) tilogmed ringt mange av de vi har i nærheten for å høre men neida ingen ting enda :(
derfor tenkte jeg at kanskje noen her inne har sett det :)

Kjøpt de i mange innvandrerbutikker... dog skamdyre :O

Kjøpt de i mange innvandrerbutikker... dog skamdyre :O
Hva er skamdyre da?
de er jo utrolig gode da og utrolig næringsrike ;)
og innvandrerbutikker hvor? har sett i valdres, noen i follo og ringt de i Charlottenberg uten hell :(

Jeg bor på andre siden av landet... Jeg kjøpte en, kostet 57 kr. Dette var i Stavanger. Men sett de i Haugesund også, der er de litt billigere. Ja de er kjempe gode, og sunne. Kjøper av og til når jeg skal unne meg noe godt. Nesten like dyrt med en plate sjokolade da hehe.

Eg veit at Coop mega ofte har Guava på bestillingslita si, du kan jo høre om dei kan bestille det om du har ein butikk i nærheten :)

Jeg bor på andre siden av landet... Jeg kjøpte en, kostet 57 kr. Dette var i Stavanger. Men sett de i Haugesund også, der er de litt billigere. Ja de er kjempe gode, og sunne. Kjøper av og til når jeg skal unne meg noe godt. Nesten like dyrt med en plate sjokolade da hehe.
ja det var veldig dyrt :o
Håper de er tidligere når jeg får tak i dem ;)

Back
Topp