GU på første svangerskapskontroll?

Kan jeg nekte gu????
Ja, du kan du.

Før eller siden må noen inn der da, under fødselen, men gu under svangerskapet om det ikke er i forbindelse med komplikasjoner, et selvsagt valgfritt, men når begrunnet, anbefalt. Celleprøve er jo ikke pålagt, bare veldig lurt.

Ja, du kan du.

Før eller siden må noen inn der da, under fødselen, men gu under svangerskapet om det ikke er i forbindelse med komplikasjoner, et selvsagt valgfritt, men når begrunnet, anbefalt. Celleprøve er jo ikke pålagt, bare veldig lurt.
Driter i hvem som ser meg føde! Da har man så vondt at man ikke bryr seg, men en ny lege jeg ikke kjenner. Nei takk og jeg tok celleprøve da jeg var 25, klamydia test kan jeg ta selv på toalettet. Om jeg absolutt må ta gu ønsker jeg henvisning til gyn. :-)

Jeg bryr meg egentlig ikke om legen tar en gu heller jeg da.

Vært gjennom to utredninger for infertilitet og to fødsler, siste variant nå er å holde mannen i hånden mens legen tar innvendig ul.

Erfaren.

Jeg tok celleprøve ved første kontroll og skal ta celleprøve hver 9.uke nå pga forandringer. Ved forrige sv.skap ble det ikke tatt gu.

Her har ikke gu vært nevnt engang. Men vet jeg burde ta celleprøve.. Her tar ikke legen blodprøver før man er over 12 uker gravid:)

Skjønner ikke helt dette her... Hva er ille med gu? Det er liksom ikke det jeg gjør for kosens skyld :-P Men hvorfor ikke sjekke at alt er som det skal? Jeg tenker ihvertfall at vedkommende er profesjonell og gjør jobben sin, hvorvidt han eller hun synes at min vagina er "fin" eller ikke bryr meg midt en viss plass. Hadde jeg jobbet med peniser hver dag så er jeg rimelig sikker på at jeg ikke hadde brydd meg om det kom en mann med liten eller stor, eller tykk eller tynn penis ;-) Da har man vel sett alt fra før og...?

Back
Topp