GT safari dobbel

*englefjes*

Forumet er livet
Noen som har noe kjenner til denne vognen? Skal ha en vogn jeg ikke skal trille så altfor mye, men det må være plass til at både han på to og et halvt og hun lille kan sove godt.
Har hatt både søskenvognen til MB og TFK, men tenkte kanskje jeg skulle ha en billigere variant, siden den nesten aldri blir brukt.

Har bare erfaring med den single vogna, men var kjempefornøyd med den hvertfall :)

Har bare erfaring med den single vogna, men var kjempefornøyd med den hvertfall :)

Hvordan er liggelengden?

hei, vi har den tvillingvognen, den er kjempe lett å trille, har brukt den til å sove i her hjemme,
liggedelen er helt grei,er sånn snor bak som du løsner og strammer opp når de skal sitte.

hvis du ikke skal bruke den så mye så er den helt grei å bruke syns jeg.
så lett å trille syns jeg, det er jeg veldig fornøyd med når jeg sammenligner med den andre tvillingvognen de har.

Har de god plass i den fortsatt Hege? Tenker på i lengden...

Og her trodde jeg at man skulle få oppskrifta på en gin & tonic med en safari-twist.

Si for all del fra om noen har noe slikt liggende og slenge. Jeg samler opp til når ungen er klemt ut.

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Og her trodde jeg at man skulle få oppskrifta på en gin & tonic med en safari-twist.

Si for all del fra om noen har noe slikt liggende og slenge. Jeg samler opp til når ungen er klemt ut.

Hahaha!

Jeg er veldig fornøyd med den vogna. Eldste på snart 3 og et halvt sitter fint i den enda (ikke ofte hun sitter i den da, er bare om det er skikkelig regnvær hun vil sitte under regntrekket på vei til eller fra bhg) Hun kunne nok sovet i den, men beina ville nok hengt på utsiden. Ikke at det ville vært noe stort problem. Ryggen er lang nok til henne enda da.
Gutten min sitter/ligger fint i den, og snart skal jeg bruke softbag på ene siden igjen. Den er kjempelett å trille. Ingen problemer i snø heller. De store hjulene er drøm i masse snø. Og da det var skikkelig kaldt la jeg bare voksiposen på den ene siden. Gutten min var bitteliten og lå kjempegodt nedi den da. Ble mye lunere enn i mykbagen.
Vår har blitt mest brukt til og fra bhg da.
Kan fint anbefale den. En god vogn til en billig pris. Den er litt bredere enn mange andre da, men jeg har aldri fått noe problemer med det igrunn.

Takk for flott svar :) Da skal jeg gå å kjenne på den i butikken :)

ja de sitter greit i den, bena er litt på utsiden når de sover men er ikke noe problem.
ja dra å se på den i butikken

Mine to laaaange jenter på straks 2,5 bruker den som sovevogn i barnehagen. Før jeg satte den igjen der brukte jeg den mye på tur her på landet.. Det er en knallvogn i forhold til prisen, så ingen problemer med å anbefale den!

Back
Topp