Grusomme Gabriel

*Laila*

Forumet er livet
Så koselig å se deg med det kjente nicket ditt[:D][:D]

Hvordan står det til da?[:)]

Jo takk som spør[;)]

Her går det bare bra her [:)]
Froskeprinsen løper rundt, blir fort fornærmet og lei seg når mamma sier "NEI" litt kvass i stemmen ...
Sier BA til alt , jeg tror han mener at han vil HA.....
Alle ordene han sa så fint før han begynte å gå, er borte...Heslesøster sa det var vanlig at når dem begynner med en ny ting, så hender det ofte at dem legger en annen ting på hylla ..Nemlig slik Froskeprinsen min gjorde ...Han begynte å GÅ og sluttet å Prate ..heheheh
Han legger seg fint på kvelden, selv om han sover to ganger på dagen...Sover hele natta men vokner ca.05.30 og vil ha flasken sin. Så sover han til 7-8.

Enn hos dere da??

Her går det oxo bra[:)]Tobias trives i bhg om dagen,og jeg synes det er litt deilig med voksentid når han er der[8D][:)]Tobias går å løper,men språket er d dårlig med enda,HS sa det var normalt å ligge litt etter der ettersom han var tidlig ute med det fysiske[:D]Så det kommer vel etterhvert tenker jeg,og i hvertfall etter han har beg i bhg,da pleier det å komme fort sier de[;)]Tobias er en prøvelse om dagen...han er en viljesterk gutt som ikke tar Nei for ett Nei,så vi må være strenge og bestemte her i gården,og til tider kan det være slitsomt,men det er vel en av fasene man må gjennom[:)]Han sover lenge da,jeg legger han alt mellom 19-20 tiden,varierer litt etter når han sov sist på ettermiddagen,for han sover stort sett 2 ganger på dagen enda,og til rundt 0800 dagen etter,og da må jeg som regel vekke han på hverdager,for vi må være i bhg senest kl 0900 for å få blitt med på aktiviteten den dagen[;)]i går kveld sovna han kl 1945 og sov til 0945 idag og da måtte vi vekke han,så sovehjerte har han[:D]

Syns også det va litt artigere med Grusomme gabriel enn GG da.. selv om jeg
alltid skriver GG når jeg vil deg noe[8D][:D][:D]
Fint å høre at froskeprinsen har det bra!
Og A*R*T mamma fint å høre at Tobias trives i barnehagen og er litt egen[:-]
godt det ikke bare er Preben[:D][:D]

Må si jeg digger bildet ditt du har i signaturen din Pia81[:D]

Ja liker det veldig godt selv også!!
Har jo funnet ut at jeg ikke vil ha bilder av meg og min skjønne
prins, men så ble det litt kjedelig uten bilde[:D]
og dette var jo et PERFEKT bilde synes jeg da!![:D][:D]

ORIGINAL: Pia81

Ja liker det veldig godt selv også!!
Har jo funnet ut at jeg ikke vil ha bilder av meg og min skjønne
prins, men så ble det litt kjedelig uten bilde[:D]
og dette var jo et PERFEKT bilde synes jeg da!![:D][:D]