Her går det oxo bra[:)]Tobias trives i bhg om dagen,og jeg synes det er litt deilig med voksentid når han er der[8D][:)]Tobias går å løper,men språket er d dårlig med enda,HS sa det var normalt å ligge litt etter der ettersom han var tidlig ute med det fysiske[:D]Så det kommer vel etterhvert tenker jeg,og i hvertfall etter han har beg i bhg,da pleier det å komme fort sier de[;)]Tobias er en prøvelse om dagen...han er en viljesterk gutt som ikke tar Nei for ett Nei,så vi må være strenge og bestemte her i gården,og til tider kan det være slitsomt,men det er vel en av fasene man må gjennom[:)]Han sover lenge da,jeg legger han alt mellom 19-20 tiden,varierer litt etter når han sov sist på ettermiddagen,for han sover stort sett 2 ganger på dagen enda,og til rundt 0800 dagen etter,og da må jeg som regel vekke han på hverdager,for vi må være i bhg senest kl 0900 for å få blitt med på aktiviteten den dagen[;)]i går kveld sovna han kl 1945 og sov til 0945 idag og da måtte vi vekke han,så sovehjerte har han[:D]