Grusom drøm

Qvini

Glad i forumet
Drømte noe så grusomt i natt! Ble innlagt på sykehus på samme rom som dennis pope fra paradise hotell, han fikk en ultralyd for ett eller annet, så spurte sykepleierne om hun skulle ta på meg også! Å der finner hun ingen bevegelser, og jeg må snu meg på rygg og alt for at hun skal kunne se bedre! - å gir meg bare dårlig beskjeder og går ut! Så jeg måtte holde meg i ro så lenge så mulig så ikke fødselen skulle begynne! Sengene var sånne benker fra gymsalen med en tynn madrass på så var umulig å ligge behagelig! Var sikkelig ekkelt, kjente lite bevegelser i går kveld, så er sikkert derfor jeg hadde denne drømmen! Skal til legen idag, men satser på at alt er bra med den lille sprellemannen min ❤️

Uff, for en ekkel drøm.. Drømte at babyen var død tidligere jeg å. Helt grusomt! Det bunner nok i en frykt som sitter i oss.. Drømmer masse rart nå også, men glemmer det like etter jeg våkner..

Huff - det er så typisk med sånne drømmer før man skal til legen (sikkert fordi du tenkte på det før du la deg, ja.. har hatt min del av dem ><)

Går sikkert bra hos legen! :) Når er det du skal?

Huff - det er så typisk med sånne drømmer før man skal til legen (sikkert fordi du tenkte på det før du la deg, ja.. har hatt min del av dem ><)

Går sikkert bra hos legen! :) Når er det du skal?
Skal til legen 13:20 :) må se an hvordan vi gjør det med sykemeldingen fram over! Siste uka når jeg har gått hjemme har jeg hatt flere blodtrykksfall (tror iallefall det er det) sånt så Igår når jeg var hjemme på gården alene i garasjen uten telefon holdt jeg på å gå i bakken å ble sittende der i en time nesten! Var sykt svimmel og mistet synet! Vet ikke helt om kroppen prøver å fortelle at den må ta det rolig! Driver på med oppussing så er alltid noe å henge fingrene i :/ men vil jo tilbake i jobb også, kjedelig å gå hjemme!

Skal til legen 13:20 :) må se an hvordan vi gjør det med sykemeldingen fram over! Siste uka når jeg har gått hjemme har jeg hatt flere blodtrykksfall (tror iallefall det er det) sånt så Igår når jeg var hjemme på gården alene i garasjen uten telefon holdt jeg på å gå i bakken å ble sittende der i en time nesten! Var sykt svimmel og mistet synet! Vet ikke helt om kroppen prøver å fortelle at den må ta det rolig! Driver på med oppussing så er alltid noe å henge fingrene i :/ men vil jo tilbake i jobb også, kjedelig å gå hjemme!
Ja, er nok kroppen som prøver å fortelle deg noe - greit å avklare med lege da :) ønsker deg i alle fall masse lykke til!

(Btw, drikker du nok vann? Vet lillesøsteren min opplevde litt det samme som du beskriver, svimte faktisk av grunnet mangel på veske)

Så ekkelt :( men var godt å våkne da?? Mareritt er så fælt..... :(
Lykke til hos legen idag!! :)

Back
Topp