Grusom drøm

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Drømte helt forferdelig i natt!

Drømte at både jeg og søstra mi var høygravide(hun er ikke gravid altså, men idrømmen min var hun det[;)])
Hun var på overtid og jeg i fødsel, så vi dro på sykehuset sammen.
Vi ble begge sjekket og jeg skjønte at det var noe galt med babyen hennes, for de fant ikke hjertelyden[:(]
Jeg derimotvar i full fødsel og måtte rett på fødestua.....
Jeg fødte ungen min og fikk rett etterpå vita at søstra mi hadde født en døfødt unge....hadde dødd i magen[:(]
JEg bare gråt og gråt, ville ikke ha noe med babyen min å gjøre! Og husker enda hvordan det var å se i ansiktet til østra mi og samboern hennes.....de var så triste og fæle i ansiktet i drømmen min[:(][:(][:(]
Det var sååå virkelig drøm, sitter her med vond følelse i magen enda[:(][:(]

Huffameg....

Noen andre som drømmer masse ekkelt for tida?

[:(] så ekkel drøm..

Husker sjeldent det jeg drømmer jeg.. men er ikke ofte jeg kan huske jeg har drømt no ekkelt..

huff så ekkel drøm!![:(] god det bare var en drøm! de sier jo man kan drømme noe veldig når man er gravid..
jeg husker sjeldent mine drømmer..men om jeg husker de er de som regel ekle..

Ja den var helt jævlig den drømmen! Sitter fortsatt med tårer i øynene.....klarer liksom ikke å gi slipp på den følelsen når jeg fikk vite i drømmen at søstra mi sin unge var død. Jeg håper VIRKELIG ikke at jeg er sanndrømt!!!!!!!!!!!!!!!!![:o] For det har jeg vært før(ved dødsfall), men det her skal ALDRI skje!
Rart at en drøm kan være sååååå virkelig!!

huff, for en grusom drøm[:(] man drømmer mye rart under graviditeten.. jeg har også drømt masse rare drømmer. 

Uff dte er så grusomt å drømme sånt[&o]. Jeg har slitt med fæle drømmer i halvannet år nå, så jeg er på en måte blitt vant til det tror jeg..

hoff[:(] æ å drømme hver natt, så virkelige drømma... ikke nå arti! Nei da, du ska IKKE vær sanndrømt nå mer!

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Uff dte er så grusomt å drømme sånt[&o]. Jeg har slitt med fæle drømmer i halvannet år nå, så jeg er på en måte blitt vant til det tror jeg..

Ja, huff....fikk litt dårlig samvittighet for at jeg skrev dette nå. For du har jo opplevd marerittet når den lille gutten din døde[:(]
Jeg bare måtte få det ut, for jeg kjente jeg var skikkelig lei meg når jeg våkna.....tenk at man kan bli lei seg av en drøm!![8|]

oi, så fælt da.
jeg drømmer MYE for tida, men ikke så fæle ting. Litt ekkelt noen ganger.

Ikke tenk så mye... [;)] Helt enig at det var en grusom drøm, men prøv å kom over det...
Kanskje ringe å snakke med søstra di, hun savner deg vel... [:)]

åh så ekkel drøm. men du har ikke tilfeldigvis sett Harrys døtre, svensk film tror jeg. Den handler faktisk om akkurat det du drømte, to søstre, en som føder normalt og en unge som er dødfødt. Jeg satt bare å grtå og gråt da jeg så den filmen. Bra det bare er film og drøm i såfall

Back
Topp