M
MaseMamma09/11
Guest
Drømte helt forferdelig i natt!
Drømte at både jeg og søstra mi var høygravide(hun er ikke gravid altså, men idrømmen min var hun det[;)])
Hun var på overtid og jeg i fødsel, så vi dro på sykehuset sammen.
Vi ble begge sjekket og jeg skjønte at det var noe galt med babyen hennes, for de fant ikke hjertelyden[:(]
Jeg derimotvar i full fødsel og måtte rett på fødestua.....
Jeg fødte ungen min og fikk rett etterpå vita at søstra mi hadde født en døfødt unge....hadde dødd i magen[:(]
JEg bare gråt og gråt, ville ikke ha noe med babyen min å gjøre! Og husker enda hvordan det var å se i ansiktet til østra mi og samboern hennes.....de var så triste og fæle i ansiktet i drømmen min[:(][:(][:(]
Det var sååå virkelig drøm, sitter her med vond følelse i magen enda[:(][:(]
Huffameg....
Noen andre som drømmer masse ekkelt for tida?
Drømte at både jeg og søstra mi var høygravide(hun er ikke gravid altså, men idrømmen min var hun det[;)])
Hun var på overtid og jeg i fødsel, så vi dro på sykehuset sammen.
Vi ble begge sjekket og jeg skjønte at det var noe galt med babyen hennes, for de fant ikke hjertelyden[:(]
Jeg derimotvar i full fødsel og måtte rett på fødestua.....
Jeg fødte ungen min og fikk rett etterpå vita at søstra mi hadde født en døfødt unge....hadde dødd i magen[:(]
JEg bare gråt og gråt, ville ikke ha noe med babyen min å gjøre! Og husker enda hvordan det var å se i ansiktet til østra mi og samboern hennes.....de var så triste og fæle i ansiktet i drømmen min[:(][:(][:(]
Det var sååå virkelig drøm, sitter her med vond følelse i magen enda[:(][:(]
Huffameg....
Noen andre som drømmer masse ekkelt for tida?