Gruppenavn når vi får skjult forum?

Vil bare sjekke om det er noen flere forslag til navn? Vi må vel nesten ha en avstemning basert på forslagene, selv om mange har sagt de liker det ene best. Alle forslagene er summert opp i det første innlegget tror jeg. :)
 
Vil bare sjekke om det er noen flere forslag til navn? Vi må vel nesten ha en avstemning basert på forslagene, selv om mange har sagt de liker det ene best. Alle forslagene er summert opp i det første innlegget tror jeg. :)
Augusthjertet
Augustspiren
Augustfrøet

Synes også det bør legges til 2020, eller bare '20 uansett navn som blir valgt.
 
Augusthjertet
Augustspiren
Augustfrøet

Synes også det bør legges til 2020, eller bare '20 uansett navn som blir valgt.
Kan kanskje ta en avstemning på navn, en på hvordan vi skal skrive årstall, og en på eventuelle symboler (f.eks hjerter). :)
 
Jeg har lagd to avstemningstråder. Bestemte meg for å droppe avstemning på om vi skal ha med 2020. 2020 er vel så tøft at det må med? Ikke for å være helt tyrann, noen andre kan jo lage avstemning på det hvis de er uenige. :)
 
Jeg har lagd to avstemningstråder. Bestemte meg for å droppe avstemning på om vi skal ha med 2020. 2020 er vel så tøft at det må med? Ikke for å være helt tyrann, noen andre kan jo lage avstemning på det hvis de er uenige. :)

Bra noen lager :smiley-bounce012
 
Back
Topp