Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på det for mange år siden. Var ikke forberedt på detVi gikk to og to sammen hvor den ene måtte være kunde og den andre butikkselger og ha et «show» for de andre. Var grusomt for en med sosial angst.
Jeg syntes det var litt vel mye styr for en butikkjobb og en butikk som selger bare ræl.Det som er frykten min ikke noe problem med faktiske kunder, men blir jo ikke det samme med skuespill og noen samtidig skal vurdere det du gjør...
Var på gruppeintervju ang bhg tidligere i år, og slapp heldigvis rollespill o.l der, men ser for meg det kan bli veldig annerledes med butikk
Jeg syntes det var litt vel mye styr for en butikkjobb og en butikk som selger bare ræl.
Jeg var på det for mange år siden. Var ikke forberedt på detVi gikk to og to sammen hvor den ene måtte være kunde og den andre butikkselger og ha et «show» for de andre. Var grusomt for en med sosial angst.
Mye styr for en enkel jobb.om du syns jobbintervjuet var mye styr er det vel ikke en jobb for deg.
Ikke sant. Helt tullete.Det har jeg og vært. På Body Shop. Burde jo ikke være lov!
Mye styr for en enkel jobb.
Sant det, men kommer an på hva slags butikk da. Ikke så avansert å spørre «kan jeg hjelpe deg med noe». Hadde det vært salg av biler for eksempel, så hadde jeg skjønt det. Har jobbet i butikk før uten å måtte igjennom gruppeintervju, framføring, osv. Den butikkjobben krevde i tillegg mer enn den med gruppeintervju. Gikk fint.det å være selger er ikke alltid en enkel jobb nei.
Sant det, men kommer an på hva slags butikk da. Ikke så avansert å spørre «kan jeg hjelpe deg med noe». Hadde det vært salg av biler for eksempel, så hadde jeg skjønt det. Har jobbet i butikk før uten å måtte igjennom gruppeintervju, framføring, osv. Den butikkjobben krevde i tillegg mer enn den med gruppeintervju. Gikk fint.
Prøvejobbing eller skuespill? For det blir for meg to forskjellige ting. Jeg var med på en gang at jeg fikk prøve meg i butikken i forbindelse med ansettelse, og det er helt greit.jeg praktiserer prøvejobbing når jeg ansetter, noen syns sikkert det er styrmen er de interessert, så går gjør de det. De som ikke vil er vel ikke den rette tenker jeg..
Prøvejobbing blir noe annet. Det er jo vanlig med prøvetid.jeg praktiserer prøvejobbing når jeg ansetter, noen syns sikkert det er styrmen er de interessert, så går gjør de det. De som ikke vil er vel ikke den rette tenker jeg..
Enig! Man er vel ute etter en god ansatt ikke en god skuespiller?!Prøvejobbing eller skuespill? For det blir for meg to forskjellige ting. Jeg var med på en gang at jeg fikk prøve meg i butikken i forbindelse med ansettelse, og det er helt greit.
Skuespill blir noe helt annet, og vil etter min mening ikke gjenspeile hvordan personen vil være i butikk i det hele tatt. Det er et eget fag som jeg valgte meg bort fra..
Prøvejobbing eller skuespill? For det blir for meg to forskjellige ting. Jeg var med på en gang at jeg fikk prøve meg i butikken i forbindelse med ansettelse, og det er helt greit.
Skuespill blir noe helt annet, og vil etter min mening ikke gjenspeile hvordan personen vil være i butikk i det hele tatt. Det er et eget fag som jeg valgte meg bort fra..
Prøvejobbing blir noe annet. Det er jo vanlig med prøvetid.
jobbing en dag, evt to, på tilkallingskobtrakt. Skriver ikke kontrakt med noen jeg ikke har sett i jobb.