• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Grunn til og melde til bv?

*UtspyttaLaban* skrev:

Regan skrev:

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Hvem er det som er dumme nok til å ringe barnevernet for noe sånt, egentlig?

Siden så mange vet hvem jeg er her inne, så tenker jeg det kansje ikke er så lurt og legge ut hvem som har vurdert dette :p

Ååååh, noe eg JAFFAL ikkje nysgjerrig sant..

Jeg hadde nok ikke reagert. Men har en diskusjon på facebook nå med ei. Ho mener visse ting om foreldre som er på fylla... ;)

Bouncing buttplug skrev:

*UtspyttaLaban* skrev:

Regan skrev:

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Hvem er det som er dumme nok til å ringe barnevernet for noe sånt, egentlig?

Siden så mange vet hvem jeg er her inne, så tenker jeg det kansje ikke er så lurt og legge ut hvem som har vurdert dette :p

Ååååh, noe eg JAFFAL ikkje nysgjerrig sant..

Skreiv da te deg på fb no då, men plutselig blei du vekk

Gitte__ skrev:
Jeg hadde nok ikke reagert. Men har en diskusjon på facebook nå med ei. Ho mener visse ting om foreldre som er på fylla... ;)

Er ho av sorten som mener en skal bli avholds når en får barn i huset kansje?

*UtspyttaLaban* skrev:

Gitte__ skrev:

Ja, for tenk på stakkars barna som har foreldre som drikker ute blandt folk. Det kunne faktisk sammenlignes med at foreldra straffer barna med husarrest... FAKTISK

Gitte__ skrev:

*UtspyttaLaban* skrev:

Gitte__ skrev:

Ja, for tenk på stakkars barna som har foreldre som drikker ute blandt folk. Det kunne faktisk sammenlignes med at foreldra straffer barna med husarrest... FAKTISK

Hahaha seriøst!!!

Jaja da er mine unger blitt straffet ofte, ganske jevnligt faktisk

*UtspyttaLaban* skrev:

Gitte__ skrev:

*UtspyttaLaban* skrev:

Gitte__ skrev:

Hahaha seriøst!!!

Jaja da er mine unger blitt straffet ofte, ganske jevnligt faktisk

Ja, det er bare å melde seg selv ;)

Tviler sterkt på at bv tar en sånn tlf seriøst. I såfall ville de nok få det travelt etterhvert, for det er nok maaaaange mødre og fedre der ute som tar seg en fest i ny og ne. Kanskje man blir bedre foreldre også hvis man innimellom har barnevakt til barna og koser seg ute med venner? Man bør tenke bittelitt på seg selv innimellom også selv om man har barn...

Back
Topp