• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Grunn til og melde til bv?

Hadde hun med seg barnet?ja da hadde jeg blitt bekymra.Visst ikke må det da være måte på å dømme folk!

om man skal få BV på nakken etter å ha vært på fylla å blitt overstadig skulle jeg hatt de på nakken. Nå har det skjedd en gang etter at jeg fikk barn at jeg har vært litt for full til å helt vite hvor jeg var,men når jeg er ute å fester er ungen med far,besteforeldre eller tanter. Hadde aldri kunnet melde til BV fordi en mor var full nei. Men såklart,hadde jeg vist at ungen var alene eller sammen med den overstadige moren så hadde jeg helt klart sagt ifra.

Håper da ikke det.. For jeg er slik hver gang jeg drikker (som er 2 ganger i året, hoho).. Blir så drita at jeg ikke ser oppned på meg selv, og det kun på alkohol altså! Tåler det ikke så særlig :p (OG ungen min er trygg hos besteforeldrene sine da altså)

siljegulli skrev:
Man kan ikke konkludere med at dette er ei dårlig mor kun for at hun er full! Hun kan være dopa uten å vite det selv, ungen er på en trygg plass, hun kan være syk og tåler ikke så mye alkohol som hun trodde, hun kan ha vært på utdrikkings-lag hele dagen, sovet lite osv.....

Jeg hadde ikke tenkt over det engang!

Sign

på hvilken måte direkte påvirker dette barnet?

DenicaD skrev:

siljegulli skrev:
Man kan ikke konkludere med at dette er ei dårlig mor kun for at hun er full! Hun kan være dopa uten å vite det selv, ungen er på en trygg plass, hun kan være syk og tåler ikke så mye alkohol som hun trodde, hun kan ha vært på utdrikkings-lag hele dagen, sovet lite osv.....

Jeg hadde ikke tenkt over det engang!

Sign

på hvilken måte direkte påvirker dette barnet?

Nei si det.
Må vel være at ho har dagen derpå, dagen derpå det tenker jeg.

Plonk skrev:
Hadde skjønt spm dersom barnet var sammen med mor.. ellers tror jeg over halve Norge burde vært meldt til bv.. Vi må da alle få lov til å slå ut håret (så lenge barna har det bra)!!

Altså, skal sies at jeg hadde måtte meldt både meg selv og et par andre da altså.. (Og så er jeg litt nysgjerrig..)

nei herregud! må da være måte på !
det er normalt å ta seg en fest en gang i ny og ne når man har barnefri. Om barnet har barnevakt og har det bra.
tror nok du må ringe å anmelde over halve norge isåfall.

Hadde ikke tenkt noe mer over det. Hva vet jeg om hvor ungen er og hva den gjør. Er vel lov å være dritings selv om man har barn vel?

Nå har ikke jeg vært ute på byen etter at vesla kom, da, men jeg "frykter" at jeg kan bli temmelig kanakkas når jeg skal ut igjen.
Tenk hvor lenge man har vært uten alkohol, først 9 mnd svangerskap og så x antall måneder med amming etterpå... Man tåler nok ikke så mye som man gjorde før, så det er sikkert fort gjort å gå på en smell. 

tror man skal få det ttravelt om man skal ringe barnevernet hver gang man ser en mor overstadig beruset, da mødre også kan finne på å ha det gøy på byen en gang i blant

Jeg hadde automatisk gått ut i fra at denne mora endelig har en frihelg, og har tatt seg en skikkelig tur på byen.
Hadde aldri tenkt tanken på å kontakte barnevernet, med mindre hun hadde med seg sine barn den natta.

nei jeg syns ikke dette er grunn nok. Om hun er alene hjemme eller har barn hjemme vet man jo ikke?
Hva om du treffer en full far du vet om da? melder du han også da eller? Eller er det bare fulle mødre man reagerer på?

Om barnet hadde vært med der hadde jo saken vært en annen.. :)

Nei, det har jeg nok ikke tenkt noe på en gang.
Ungen koste seg vell hos besteforeldre, mens moren var ute å koste seg [kanskje litt for mye, men det kan skje den beste] :)

Øh...Hæ? Hvorfor lurer du på det da? er vel ingen som hadde meldt til BV pga en tur på byen? Da tror jeg samtlige mødre her inne hadde vært meldt til BV nå iallefall...
Har du vært på byen og er redd for at noen har meldt deg til BV eller noe?
Spesielt spørsmmål....

Sommerfugl79 skrev:
Øh...Hæ? Hvorfor lurer du på det da? er vel ingen som hadde meldt til BV pga en tur på byen? Da tror jeg samtlige mødre her inne hadde vært meldt til BV nå iallefall...
Har du vært på byen og er redd for at noen har meldt deg til BV eller noe?
Spesielt spørsmmål....

Hehe, har mine grunner for og spørre dette spørsmålet, men kan si det slik, jeg mener det IKKE er grunn nok for og melde til bv. Uansett om det er en mor eller far en treffer ute på byn :)

Og nei, jeg har ikke vært på byn, for og så være redd for og bli meldt til bv av den grunn :p

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Hvem er det som er dumme nok til å ringe barnevernet for noe sånt, egentlig?

Regan skrev:

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Hvem er det som er dumme nok til å ringe barnevernet for noe sånt, egentlig?

Siden så mange vet hvem jeg er her inne, så tenker jeg det kansje ikke er så lurt og legge ut hvem som har vurdert dette :p

Nei, det er det ikke.. og jeg stusser over personer som i det hele tatt hadde vurdert å melde i fra..

Om folk skulle ha gjort det.. så hadde det vært mange tlf til bv gitt..

Mange som drikker seg overstadig.. men er da ikke noen dårlig mor for det..

Back
Topp