Grunn til bekymring?

toffen

Forumet er livet
William har hatt så ofte feber i det siste, på av og siste 3 ukene.
Tok mmr vaksine på torsdag, og fredag fikk han 39 i feber som han har enda............Men jeg vet ikke jeg om det er grunn til å kontakte lege? Almenntilstand er god, så lenge han får paracet da:)

tror jeg ville ha kontaktet lege bare for sikkerhetsskyld, greit å spørre noen som har peiling:) elle kontaktet helsestasjon om det har noen sammenheng me vaksinen.

Og riktig Go bedring:)

Så lenge almenntilstanden er god, og han responderer bra på Paracet, så er det ingen vits å ta kontakt med de. Da får du bare beskjed om reise hjem og fortsette behandling med Paracet, frem til det evt utvikler seg.
Foruten det, kan jeg råde deg til å velge legevakten på barneklinikken istedet for legevakten i byen når du evt drar opp der. De åpner klokken 17 hver ettermiddag, og man må inn og trekke kølapp og registrere seg. Om det er kø der oppe, så kan dere reise hjem og slappe av så lenge, så ringer de eller gir en catid når man skal komme tilbake. VEldig mye mer behagelig enn den vanlige legevakten.

God bedring til William forresten!

Vi har egen legevakt her på øyen(Askøy) så slipper reise til byn. Mindre kø her! Men har grei fastlege og, så får nok komme til der hvis jeg ringer i morgen. Ser an formen hans til da

Back
Topp