M3rl0t Elsker forumet 28 Jun 2011 #1 Da var kontrakten sendt og pengene overført til Aviva! Mandag kl. 11 skal det skje. Da skal jeg få silikon!!
Da var kontrakten sendt og pengene overført til Aviva! Mandag kl. 11 skal det skje. Da skal jeg få silikon!!
Miss Claymore! Forumet er livet 28 Jun 2011 #2 ÅÅ så gøy:-D Skal ta silikon der jeg også, var på konsultasjon der i mai, må bare spare ferdig først! snart ferdig da:-D Lykke til med operasjonen og håper du blir superførnøyd med resultatet!:-D
ÅÅ så gøy:-D Skal ta silikon der jeg også, var på konsultasjon der i mai, må bare spare ferdig først! snart ferdig da:-D Lykke til med operasjonen og håper du blir superførnøyd med resultatet!:-D
M3rl0t Elsker forumet 28 Jun 2011 #3 Miss Claymore! skrev: ÅÅ så gøy:-D Skal ta silikon der jeg også, var på konsultasjon der i mai, må bare spare ferdig først! snart ferdig da:-D Lykke til med operasjonen og håper du blir superførnøyd med resultatet!:-D Takk for det! Og lykke til du og!!
Miss Claymore! skrev: ÅÅ så gøy:-D Skal ta silikon der jeg også, var på konsultasjon der i mai, må bare spare ferdig først! snart ferdig da:-D Lykke til med operasjonen og håper du blir superførnøyd med resultatet!:-D Takk for det! Og lykke til du og!!