grugleder meg

mariannnilsen

Forumet er livet
til skjærtorsdag , da skal jeg nemmelig drikke for første gang siden jeg ble gravid , og være borte fra julie for første gang[&:]... her i byen er det årets største festedag , og en tradisjon at vi kjører til strømstad og begynner drikkingen tidlig på morran og holder det gående til natta .. hjelpes , og jeg som ikke har drukket på evigheter [&:].. gleder meg masse til å føle meg "ung " igjen og få litt "alene" tid med mannen , men gruer meg til å være borte fra gulla mine , men vet de er i gode hender da .. mamma skal ha lillemor , og pappa og samboern hans skal ha storegutten

ORIGINAL: sorciere_

ojojoj!! lykke til!! eg har ikkje lyst på alkohol, eg... [8|]

det har jeg , men synes jeg igrunn fortjener det også, har jo nesten gått gravid i 18 mnd i strekk .. hehe .. ikke mange dråpene alkohol jeg rakk i mellom tiden [:D]

ååå kose deg masse [:)] det fortjener du :)
gullene dine kommer til å ha det kjempe bra [:)] godt å få litt kjæreste tid og det hørtes jo kjempe gøy ut [:)]

kos deg masse du, selv om det sikkert blir noen telefoner og sms´er hjem til ungene [;)] men sånn kommer det alltid til å være :)

ORIGINAL: t0mmelise

ååå kose deg masse [:)] det fortjener du :)
gullene dine kommer til å ha det kjempe bra [:)] godt å få litt kjæreste tid og det hørtes jo kjempe gøy ut [:)]

kos deg masse du, selv om det sikkert blir noen telefoner og sms´er hjem til ungene [;)] men sånn kommer det alltid til å være :)

hehe , ja har fått noen bemerkninger på det før .. jeg og mannen var i tunisia i sommer 1 uke , mens storegutt var hos mamma .. og da klarte jeg å ringe og sende meld hjem for hele 6000kr .. er nok litt hønemor[:D]

Back
Topp