Gruer meg..

glamaria

Gift med forumet
Skal på ultralyd neste uke, er da 11+2. Sitter og gru-gleder meg.. Har lest masse skrekk-historier om folk som kommer på ultralyd også viser det seg at babyen har vært død i flere uker allerede, uten at de har merket noe![:-] Er så redd vi ikke skal få se det lille hjertet slå... Er det noen som vet hvor vanlig (prosent) det er at dette skjer.. At babyen er død uten at symptomene forsvinner eller man har blødninger..? Vil se gjerne se at engelen min har det bra[:)]

Det er nok dessverre slik på forum som dette at man leser mye om de som mister. Sannsynligheten er faktidk ikke så stor for at noe skal gå galt og uansett må man jo håpe på det beste:-)

Dette er jo lett å skrive, men kjenner selv følelsen av tenk om osv. En graviditet bringer både med seg glede, bekymringer og mye mer. Krysser fingrene får at alt står bra til der inne i neste uke

Man hører som regel om alt det fæle og alle skrekkhistorier.. Men tror at hvis du ikke har hatt blødninger eller kraftige magesmerter så tror jeg du kan ta det helt med ro..
Tror de fleste får ett godt forvarsel på at noe ikke er som det skal.

Back
Topp