Gruer meg

jas

Forumet er livet
i morgen skal jeg til legen og skjekke stinga... [&:]
Gruer meg skikkelig, er så redd for at det skal gjøre vondt!!
Er så utrolig pingle når det gjelder sånne ting..
Skulle egentlig ønske disse stingene kunne gå bort snart!Så slipper jeg å tenke noe mer på det!!

Har dere sydd??Mange?Innvendig- utvendig??

Ej måtte sy, både innvendi å utvendi.. Men veit ikkje kor monge [8|]

jeg fikk beskjed om at jeg kun revnet innvendig, og det var ikke så mye..
Men, i følge samboeren min så holdt hun på ganske lenge med å sy..-så har liksom ikke peiling på om det er mange eller få sting heller...
Har nesten ikke turt å se på meg selv nedentil for er redd for at det ser helt jævlig ut..-men jeg er helt lik som jeg alltid har vært..-ser kun et sting også..-og det er det som strammer om kvelden..
Kjenner at jeg klør endel der nede nå, så regner med at det er stingene som driver å gror!!

Ja, det går nok bra i morgen, er bare redd for at det skal gjøre vondt!

Æsj, jeg gruer meg skikkelig til 6 ukerskontrollen.
Vi prøvde å ha sex her på fredag, det funket ikke. Gjorde vondt[&:]
Lykke til i morgen Jas!!
Må få rapport!

Ja... revnet innvendig. Ikke mye sa dem.

hihi..nå har det ene stinget gått ut..Skulle skylle meg etter jeg var på do i stad, og plutselig var det en blå/svart tråd der...[:)]
Endelig, har ventet på dette..håper de andre stingene kommer snart også [:D]

sydde 2 innvendige og 1 i mellomkjøtter.de 2 innvendige falt fort ut og hin dagen det siste.har veldig lyst å prøve å ha sex igjen,men er redd det skal gjøre vondt.kan kjenne hvor stingene har satt liksom så kanskje jeg venter til 6 ukers kontrollen....kanskje mest praktisk og mht den hersens renselsen.lite kult å få bakterieinfeksjon der nede pga uhell da og sånn kondomgreie er vel ikke så populært her i gården....

Da har jeg vært på kontroll og alt sto bra til [:D]
stingene gror som de skal, og det gjorde faktisk ikke vondt å sjekke dem [:D]

Spurte hvor mange det var, og tilsammen var 6 sting..fire på den ene siden, og to på den andre..
Også har jo det ene gått ut av seg selv, så nå er jeg virkelig i gang med "healingen"[;)]

De klippet meg litt, var kort mellom enern og toern, så sa ja. Aner ikke hvor mange sting men de er borte nå kjenner jeg. Men har så vondt rundt urin åpningen jeg da.Har blitt testet for urinveisinf men hadde jeg ikke. Mulig jeg er dehydrert men tisset er vanlig gult. Noen fler som svir der man tisser??

Jeg har vondt der jeg og, føles så stram og vond.

Jas, så godt at det gikk bra!

ORIGINAL: FirstTime

De klippet meg litt, var kort mellom enern og toern, så sa ja. Aner ikke hvor mange sting men de er borte nå kjenner jeg. Men har så vondt rundt urin åpningen jeg da.Har blitt testet for urinveisinf men hadde jeg ikke. Mulig jeg er dehydrert men tisset er vanlig gult. Noen fler som svir der man tisser??

det hender det svir der når jeg tisseer..
Men, har du prøvd å skylle deg mens du tisser??Kanskje det hjelper..-ta med en flaske med vann og hell over mens du tisser..

Jeg skyller meg fortsatt hver gang jeg har vært å tisset, fikk beskjed i går om å fortsette med det til det ikke svir mer...

Back
Topp