gruer meg

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
sitter med blanda følelser imagen nå. Skal begynne å stikke i dag. [&:]

gjør det vondt??

Det gjør ikke vondt. Lover.
Lykke til. [:)]

Jeg fikk tips fra sykepleieren om at viss man klemmer hardt akkurat de man skal stikke så kjenner du klemmingen og ikke stikket...første gang er litt ekkelt/vondt,men når man vet hvordan man skal gjøre det og ikke er nervøs så går det bra=))[:)]
lykke til,jeg følger snart etter igjen=))[:)]

var det slik at man skal  trykke ut en liten dråpe før man stikker i magen for å ungå luft i sprøytespissen??

Høres bra ut at det ikke gjør vondt.

Hater å bli stukket. Tattoeringer har jeg, men er liksom ikke det samme hehe

Jeg kan love deg at det overhode ikke gjør vondt!

Masse lykke til, det kommer til å gå kjempe bra[:)]

Jeg garanterer deg at det ikke gjør vondt[:)]
Det er såvidt du kjenner noe. Jeg syns det gikk overraskende lett, kunnet stukket hver dag hele året omså - gikk og gledet meg hele dagen til å stikke på kvelden[:D]

Jeg fikk trening å stikke med tom sprøyte på ivf avd.
Fikk ikke begynne på sprøyter før jeg hadde turt å stikke...trodde alle fikk det.
Måtte vinne over sprøyte skrekken og det gikk overaskende bra.
Det er vondere å ta blodprøve.

Du skal se det går så bra,lykke til med stikkingen.

ORIGINAL: lillesimone

Fikk ikke begynne på sprøyter før jeg hadde turt å stikke...trodde alle fikk det.

Jeg fikk også tilbud om å prøve å stikke selv når jeg var på samtale hos jordmor på IVF-avd, men jeg følte ikke det var noe problem så jeg kunne slippe. Frivillig med andre ord[:)]

ORIGINAL: VenterPåStorken

Jeg fikk også tilbud om å prøve å stikke selv når jeg var på samtale hos jordmor på IVF-avd, men jeg følte ikke det var noe problem så jeg kunne slippe. Frivillig med andre ord[:)]

det fikk ikke vi spm om i det hele tatt.

Men skal nok klare å stikke. jeg må bare samle litt mot hehe

Tenk du begynne med sprøytene alt, så fort tida har gått!![:D] Det går nok sikkert bra! Eg skal få ei vennine til å stikke meg første gangen då, for eg sliter litt med sprøyteskrekk sjøl..[&:] Men, satser på at når ho har stukket den eine gangen, så skal eg klare resten sjøl[:)] Når skal du på ul-kontroll da?[:)] Eg skal på ul-kontroll den 8.dagen med sprøyter, men skal jo ikkje sette sprøyte den dagen da, ikkje før etter kontrollen[:)]
Ønsker deg lykke til med første sprøyten, må oppdatere etter på når du har stukket, om det var vondt eller ikkje[;)]

slapp av snuppa[:)]

eg e DEN pinglen, tro du meg........... og eg klarte det helt fint[:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Det gjør ikke vondt. Lover.
Lykke til. [:)]

Signerer, det som gjør mest vondt for de fleste er tanken på å stikke seg selv med en skummel sprøyte men det er jo en enkel pen med tynn nål, og sprøytene er heller ikke så ille, men det er nok mer ekkelt enn vondt å stikke seg første gang. Og dersom man tror det gjør vondt så innbiller man seg at det gjør vondt[8D]

ORIGINAL: [miss]

Tenk du begynne med sprøytene alt, så fort tida har gått!![:D] Det går nok sikkert bra! Eg skal få ei vennine til å stikke meg første gangen då, for eg sliter litt med sprøyteskrekk sjøl..[&:] Men, satser på at når ho har stukket den eine gangen, så skal eg klare resten sjøl[:)] Når skal du på ul-kontroll da?[:)] Eg skal på ul-kontroll den 8.dagen med sprøyter, men skal jo ikkje sette sprøyte den dagen da, ikkje før etter kontrollen[:)]
Ønsker deg lykke til med første sprøyten, må oppdatere etter på når du har stukket, om det var vondt eller ikkje[;)]

heisann miss:)

Jeg skal til kontroll 31 okt. så det er neste fredag:)

Hvor hører du til?? helse fonna eller hausken??

Hei!!
Eg har også sprøyte skrekk, men har klart å stikke meg selv i en uke!!!
Det er ikke vondt, lover[:D][:D][:D][:D]

Høyre te helse fonna[;)] Så me har nok med dei samme legane og sjukepleiarane og gjera[:D]
Dersom det var Haugesund Fertilitetsklinikk du høyrde te? Har du stukke no forresten?[:)]

Er faktisk enig i at blodprøve er verre...hehe..jeg gledet meg oxo til å stikke,følte at jeg lixom hjalp til med å bli gravid...hehe[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

slapp av snuppa[:)]

eg e DEN pinglen, tro du meg........... og eg klarte det helt fint[:D]

Jeg er oxo en stor pingle og har sprøyteskrekk,men denne sprøyten er ikke så ille[:)]
Når jeg tar blodprøve må jeg se bort...hehe...hvem skulle tro at jeg da kunne stikke meg selv...jodah,man gjør faktisk det man må for å bli gravid vøtt[:)]

Heisann alle jenter!!!!

Jeg fikk stikket meg i går ja. Var på besøk hos søskenbarnet mitt og de hadde besøk av en sykepleier hehe.

Jeg prøvde først og stikke selv, men klarte det ikke siden jeg ikke visste om det ville gjøre vondt. Han stakk og jeg kjente jo så og si ingenting[:D]

Så i dag skal jeg stikke selv for når vet jeg åssen det kjennes:)

Miss  Ja er haugesund fertilitetsenter vi hører til:)

Back
Topp