Gruer meg

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
så fryktelig til imorra.
Skal sette inn spiral.....

Fikk beskjed av legen å bestille time når jeg var på slutten av en mens. Fikk den forrige onsdag og pleier ha det en uke. Så jeg fikk da time imorra - fredag. Regna med det gikk greit da. Problemet er jo bare det at mensen bestemte seg for å være ferdig om søndag [&:]
Så, det han sa forrige gang var at det gikk bra å sette inn selv om det ikke var på slutten av en mens, men da kunne det ofte være vondere og at den ikke satt ordentlig.

Noen som har satt inn før som kan fortelle meg hvordan det var??????

Jeg syns det var fryktelig å sette den inn, men mest fordi jeg var så sår oppi der etter fødsel.

Tok den ut for ikke så lenge siden og kjente det ikke engang, så tror ikke det er så vondt i utgangspungtet altså... Eneste som man ikke gjør når de tar den ut er jo å vaske først, så kan jo ikke være stor forskjell på inn og ut.

Uansett er det jo over på 2 min da[:)]

Er heldigvis ikke sår og øm nedi der da...Også er det jo lenge siden fødsel - så det burde heller ikke være så ille.

Joda, er fort over håper jeg. Har jeg klart en fødsel burde jeg vel tåle en spiral å...hehe!

Men kjære vene, holdt på å dø når jeg fikk pakka i hånda...Den er jo STOOOOOOR!!!
Måtte spørre om det var riktig jeg hadde fått [8D]

jeg satte inn kobberspiral 11 ker etter fødsel!

Etter et par minutt sier han: "sånn, da var det gjort".... Jeg bare kikket dumt på han å sa: "ferdig??? har jo ikke kjent en dritt!!!"

Så nei det var ikke vondt[8D]

ORIGINAL: Curl

jeg satte inn spiral for ca 10-11 uker siden og det gikk veldig greit. Spilte ingen rolle med hensyn på mensen (hun sa i alle fall ikke noe) Synes ikke det var så ubehagelig å sette den inn heller. Det var værre å ta celleprøven hun tok først.

Hehe, bare esken som er stor da. selve spiralen er liten. Men det følger jo med en sånn greie for å sette den på plass med og da, og den er lang.

Tips: ta med deg et bind, du kan blø ganske mye rett etter at du har fått satt den inn.

Ja, det var et godt tips...hehe!
Har ikke vært i mine tanker å ha med det engang.

De celleprøvene er ikke noe særlige nei, det vet jeg. Men hvis det er mindre vondt å sette inn spiralen så skal det nok gå bra [:)] Håper jeg....

ORIGINAL: VicciogNikki!

hehehe,om det var riktig;)
jeg fatter ikke hvorfor jeg er så sår liksom...eller er bare i begynnelsen av litt sengehygge da,hehe..
mulig hun tok noen kors sting der nede framfor de pyntestinga hun snakket om,hehe...jm altså;)

Kanskje hu sydde igjen det som var vettu..hehe!!
Neida, kan selv merke at det er litt ubehagelig sånn akkurat med en gang, men det går fort over [:)]

jeg satte inn spiral 6-7 uker etter fødselen

jeg kjente INGENTING!!!

jeg grua meg helt sinnsykt på forhånd!! ei veninne av meg skremte liv driten utav meg og sa det var helt grusomt vondt!
jeg sov ikke di 2 døgnene før jeg skulle sette den inn...

da jeg kom for og sette den inn satte jeg meg ned i den gynekolog stolen..
jeg var så nervøs så jeg prata å prata å prata..
så sier legen etter en 2 minutters tid:

'nå kan du tørke deg og ta på deg buksa'

jeg: HÆÆÆÆ!?!?! jeg hadde ikke kjent at hun var 'inni' meg en gang [8|][8|]

så krysser alt som kan krysses og håper du får det like greit som jeg gjorde[:)]

Så godt å høre at dere ikke hadde vondt når det blei gjort.
Håper virkelig det går like greit på meg, selvom det er lenge siden fødsel.

ORIGINAL: Beijbi

hehehe,om det var riktig;)
jeg fatter ikke hvorfor jeg er så sår liksom...eller er bare i begynnelsen av litt sengehygge da,hehe..
mulig hun tok noen kors sting der nede framfor de pyntestinga hun snakket om,hehe...jm altså;)

hehe...for hun brukte forbanna lang tid på de pyntestinga.muligens for det jeg tok sammen beina hele tiden..hehe.
var jo fader meg så sårt..bull bedøvelse liksom...nikki klarer seg uten alt-virka som ho trodde det iallefall,hehe!
med en gang er det vondt,så går det bra her å..;)
Kanskje hu sydde igjen det som var vettu..hehe!!
Neida, kan selv merke at det er litt ubehagelig sånn akkurat med en gang, men det går fort over [:)]

Måkke knipe når dama skal sy vettu....Blikke bra da [8D]

lykke til bejibi!! det går nok så bra atte [:)][:)]

Jaja jenter...Da er det bare 30 min til jeg liger på benken....Uff og uff......
MEN, om 1 time så er det helt sikkert over [:D]

Da var jeg ferdig med det...Endelig!!!

Kan ikke si det var det beste jeg har vært med på, men det gikk jo bra da [:)]
Var ikke vondt å sette inn selve spiralen, det var alt det andre.....

Men, Nå er jeg ferdig. Å deilig er det [:D]

JA, alt det andre er sånn vanlig GU greier, også den klypa han satt på [&:]  Kjentes ut som mens smerter når han satte den på jo.
Tror hvertfall den sitter på plass, for har ikek kjent noe til den i det hele tatt idag. Så vidt hatt noen blødninger å gitt.

huff høres ikke noe serlig ut. orker ikke noe sånn..
men godt å være ferdig sikkert.

Det skal faktisk bli veldig deilig å slippe å tenke på at jeg må huske å ta pilla hele tiden.....Var litt glemsk med den ja [&:]

Back
Topp