Gruer meg...

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Skal til legen i morgen. Å jeg gruer meg :( Tenk om han sier " jeg kan ikke se noe på ultralyden her jeg."
Jeg ser for meg alle dårlige nyheter jeg kan få :(
Skjønner ikke hvorfor jeg gruer meg så mye... er jo en grunn for at jeg har kastet opp i hele dag. Men uansett :(

Skjønner hva du mener. Gruer meg egentlig ganske mye til vi skal på tidlig UL, selv om det er ingen tegn på at det er noe galt. Tror bare det hadde vært verre å få beskjeden på den måten, enn når kroppen bare rydder opp av seg selv... Men det går sikkert helt fint! :)

Sånn var det her å :/ Slitsomt å bekymre seg. Ønsker deg lykke til <3

Har gjort det samme for å psyke meg ned for at fallhøyden ikke skal bli så stor. Masse lykke til imorgen <3

Tusen takk jenter... Gir beskjed i morgen om hvordan det har gått.
:)

Idiot lege.... Han nektet å ta ul av meg. Ville bare sende meg til oul i uke 18. Var ikke snakk om før, for det mente han var for dumt?! Han kan brenne for min del nå... hadde tatt han 5 min av min lege time, for å sjekke og ro meg ned. Han ville heller ikke hjelpe meg med kvalmen til tross for hyperemesis tidligere og fare for det nå igjen, blodtrykket mitt var ikke lavt nok?!

Idiot lege.... Han nektet å ta ul av meg. Ville bare sende meg til oul i uke 18. Var ikke snakk om før, for det mente han var for dumt?! Han kan brenne for min del nå... hadde tatt han 5 min av min lege time, for å sjekke og ro meg ned. Han ville heller ikke hjelpe meg med kvalmen til tross for hyperemesis tidligere og fare for det nå igjen, blodtrykket mitt var ikke lavt nok?!
?????? Hæ???
Stor trøsteklem til deg, det var ikke slik det skulle gå! For en vanskelig lege altså! Bytt lege, det der er ikke ok!

Back
Topp