Høres veldig veldig bra ut! Så godt at dere er igang!
Og ang. julaften så håper jeg det løser seg til det beste for alle
-Fra appen-
Og ang. julaften så håper jeg det løser seg til det beste for alle
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt som har med samvær og hva som står på avtalene demmes osv har ikke jeg noe med, sier bare hvordan jeg skulle ønske ting var, så her har jeg ingenting å si! Mor og far snakker heller aldri sammen om sånne ting foran barna, så spør du barna om hva som helst så er jeg veldig sikker på at de ikke vet noe om hvordan jeg føler det eller hvor uenige foreldrene er... så hva skal jeg åpne øynene for??Nei, jeg kjenner ikke hele bakgrunnen, og svarer ut i fra det du har skrevet. Men jeg har vært i samme posisjon som barna til samboeren din. Barna er uskyldige og kommer alltid foran samværskrangel og uenige foreldre. Kanskje du åpner øynene litt mer når du selv blir mamma.
Du får tro og mene hva du vil! Hører mer på fagfolk.. Hvor hen hører du egentlig til? Kan ikke si jeg har sett noe til deg på denne termin gruppa før!!Fordi unger får med seg mye mer enn man tror. Og selv om de kanskje ikke forstår det verbale, så ligger følelser mer utenpå kroppen enn man selv ser og tror. Håper dere finner ut av det.
Syns bare ikke man skal svare på den måten når man ikke vet hele situsjonen og forholdene mellom meg og de andre partene.For det første, dette er et åpent forum. Ergo kan alle lese og svare. Alle svar kan ikke være av den rosenrøde regnbuebæsj-sorten, som det kan antas at du var ute etter.
Angrep er tydeligvis beste forsvar. Og ja, jeg tror og mener det jeg vil. Kanskje jeg har mer faglig tyngde bak svarene mine enn du tror?
Ha en fortsatt god dag.
Så fint at dere fikk snakket sammen. Men jeg må ærlig si at jeg synes at det du legger opp til høres veldig selvsentrert ut. Når du ble sammen med en mann med barn, så er det en "ferdigpakke" for resten av livet. Og nekte ungene samvær på julaften fordi dere får et felles barn sammen og alt rundt virker bare veldig trist.
Jeg svarer, som skrevet før, ut i fra det du beskriver. Har verken vært ufin eller usaklig. Men er i høyste grad uenig med deg i det du skisserer.Syns bare ikke man skal svare på den måten når man ikke vet hele situsjonen og forholdene mellom meg og de andre partene.
Ha en god dag du å!
Som jeg skrev, de blir selvfølgelig ikke nektet å komme hit om det er det de vil! Akkurat som alle andre dager står dørene oppe her for dem... Jeg tror jeg skulle stokket litt om på ordene mine, da det tydligvis for mange oppfattes helt feil av hele situsjonen. Med tanke på mor så syns jeg bare at jul, som alle andre dager skal være likt. Når ho er så innmari streng og bestemt på at de og de dagene skal de være hos oss og skal bli hentet på slaget kl da og da, så syns jeg det skal være likt året rundt! Lettere for barna (mener jeg!) at de har en oversikt over det selv også. Og ja, barn skjønner mye! Men når jeg behandler de som jeg gjør mot alle de andre barna, som tantebarnet osv og aldri er lei meg,sint, frustrert eller hva som helst, foran eller i nærheten av de, så kan jeg heller ikke fatte hvordan de skal skjønne noe. De nærmeste rundt meg klarer heller ikke å se at noe er galt.Helt enig!
Når trådstarter i tillegg vil holde fast på at annenhver år er absolutt med begrunnelse i at mor er så hard på at ikke ting skal snus på, blir jo bare å straffe barna for at de kommer med et ønske . Er ikke moren som kom med ønsket om jul hos far. Synes barn skal få ha åpen dør hos foreldrene sine så langt det lar seg gjøre. Terskelen bør være veldig lav. Det er mammaen og pappaen deres - deres to nærmeste i livet. Ville følt det trist om jeg fikk forbud mot å komme til min egen far i jula fordi kjæresten hans ikke ville, og jeg tror - selv om trådstarter mener noe annet- at barn senser voksnes tanker selv om vi ikke nødvendigvis sier noe høyt. Kroppsspråk ...
Sent from my iPhone using BV Forum