gruer meg..

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Onsdag skal vi på oul... og jeg gruer meg sånn... er så redd for at d har gått galt... selv om alt t nå har gått fint :) ul i uke 11 viste en sprellende liten baby...
er d bare meg... eller er d vanlig... tenk om, tenk om... men selvfølgelig gleder jeg meg og :) ingen ting er mer fantastisk å få se den lille som vi har ventet såååå lenge på ♥

Skjønner deg godt!!! Skal på OUL på fredag, er også veldig nervøs, selv om jeg kjenner at den lille vokser for hver uke som går, er bekymret for at alt ikke er som det skal osv... Det er nok helt vanlige tanker å ha, er bare veldig slitsomt når det står på :)

Tror vi er litt høne mødre hele gjengen og det går nok ikke ann å senke skuldrene litt før man har vært på oul. Husk at vi skal bekymre oss for dissa krabatene hele livet, det begynner nå:) Det blir sikkert supert i morgen. Masse lykke til:)

Jeg har det også sånn, og skal også på UL på onsdag... Syns det er så skummelt hver gang. Tror ikke jeg har sittet på det venterommet en eneste gang uten å felle en tåre eller to minst (har sittet der en del ganger nå siden det er to inni der så de må sees litt ekstra til).
Syns det er helt ille at timen min på onsdag er kl 16, for da har jeg hele dagen på å bli mer og mer redd på... :/

Takk jenter, d hjelper å lufte tankene... hat time kl 2, så d bli en laaaang dag... sukk :)

Takk jenter, d hjelper å lufte tankene... hat time kl 2, så d bli en laaaang dag... sukk :)
Masse masse lykke til i morgen!!! Vi får sende tanker til hverandre alle sammen :)

Jeg var også veeldig sikker på at noe var galt. drømte mange rare drømmer om at han var dvrg, manglet en arm, og at han vokste, men ikke noe hjerte som slo, men lillegutt lå der med tommelen i munnen og så ut til å ha det heelt perfekt :)

Hun sa hun som undersøkte at det var veldig mange som kom inn der og var supernernærvøse, uten grunn :)
Det går såå fint i morgen, Lykke til :)

Det er heeeeeelt vanlig... Tenker "hva om..". Men det går nok bra :-) Var på OUL forrige uke, det gikk superfint - lykke til!

*Venter #2 i januar 2014*

Godt å se at det ikke bare er meg! :p skal i oul i morgen klokken 10 å nervene er i høyspenn for å si det mildt. Gleder meg jo masse, spesielt siden det er første gangen bf skal være med, jeg hsr vært to ganger tidligere :) men klarer liksom ikke senke skuldrene helt å tenke at alt er bra, føler jeg burde være forberedt hvis det ikke er det. Er 18+3 i morgen å har enda ikke kjent liv heller :/ mange av dere som har kjent liv? :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg er også kjempe nervøs. Skal ikke på ultralyd før 27,er da 19-20 uker på vei. Kjenner masse liv men er livredd det skal være noe i veien med den lille.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dagen idag kommer til å gå så tregt... Har ul kl 16 og har omtrent ikke klart å sove inatt :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Alt gikk sååå fint... :) og vi venter en sprellende frisk jente!

Vedlegg

• 20130814_194208.jpg
    20130814_194208.jpg
    109,2 KB · Visninger: 57
Alt gikk sååå fint... :) og vi venter en sprellende frisk jente!
Så bra :)

Her gikk det også fint. Siden det ikke var OUL var det ikke en lang undersøkelse, men han prøvde nå å finne kjønn på de to små, men selv med "direkte innsyn" sa han at han ikke så noe klart nok. Og tvilling 2 hadde bavlestrengen mellom bena :P Så håper på bedre tid neste gang, og at vi får vite kjønn da ;)

Så bra! :) Gratulerer med en liten prinsesse :)

Liker ikke UL, da d aldri har fulgt med gode nyheter. Gledet meg til uke 18 å jeg kunne slappe av å nyte svangerskapet, men neida, ny kontroll 4 sept da bønna mangler en nyre. Fikk svar på fostervannprøve idag, å jeg kunne feire litt sa legen, ingen kromosomfeil! :D Satser på at denne ganger går alt bra, å at den ene nyra som fungerer, fungerer fint gjennom hele svangerskapet å livet ut :) Livredd for at den skal slutte å fungere, så det går seint til neste kontroll. Men legen sa jeg ikke skulle bekymre meg, så jeg får vel prøve å slappe av litt da :)
Sånn, dagens utblåsning! ;)

Så bra det gikk fint med ultralydene deres over! Jeg skal til OUL mandag 19., og er da 20 uker på vei. Ahus er skikkelig treige, syns jeg.
Hvordan var det med dere over, måtte dere "mase" for å få vite kjønn? På mine to forrige ville ikke den som undersøkte si noe om det, for det andre var "viktigere" å sjekke ut enn kjønn. Sant det da, men jeg hadde lyst til å vite..

Så bra det gikk fint med ultralydene deres over! Jeg skal til OUL mandag 19., og er da 20 uker på vei. Ahus er skikkelig treige, syns jeg.
Hvordan var det med dere over, måtte dere "mase" for å få vite kjønn? På mine to forrige ville ikke den som undersøkte si noe om det, for det andre var "viktigere" å sjekke ut enn kjønn. Sant det da, men jeg hadde lyst til å vite..

Vi var jo ikke på OUL, men det ble titta etter kjønn likevel selvom det ikke var det timen var til. Men selvom legen kanskje så noe hint sa han at han ikke "ville si noe" for han var ikke sikker, selvom han fikk "direkte" innsyn på begge. Jeg lurer dermed også på det samme, og håper jeg ikke trenger mase på at de prøver se det på OUL om 1,5 uke - så så så spent!

Vi var jo ikke på OUL, men det ble titta etter kjønn likevel selvom det ikke var det timen var til. Men selvom legen kanskje så noe hint sa han at han ikke "ville si noe" for han var ikke sikker, selvom han fikk "direkte" innsyn på begge. Jeg lurer dermed også på det samme, og håper jeg ikke trenger mase på at de prøver se det på OUL om 1,5 uke - så så så spent!

Det blir spennende! Særlig for deg med to! :) Jeg har på følelsen av at dette er en gutt, sikkert fordi det så litt sånn ut på UL ved 12 uker. Har to jenter fra før (16 og 18), så gutt hadde jo vært litt gøy.
Har du noen følelse for dine?

Det blir spennende! Særlig for deg med to! :) Jeg har på følelsen av at dette er en gutt, sikkert fordi det så litt sånn ut på UL ved 12 uker. Har to jenter fra før (16 og 18), så gutt hadde jo vært litt gøy.
Har du noen følelse for dine?

Åhh jeg tror det er spennende uansett hvor mange som stuper rundt inni der. Er jo litt stas med en gutt da siden du har to jenter ;) Men uansett blir det nok supert!
Vi venter toeggede, så vi har jo tre kombinasjoner å lure på, og egentlig ingen følelse på hva de er... Jeg har hatt følelse på at det er minst en jente der inne en liten stund, og ellers har jeg noen ganger uten å tenke over det "omtalt" dem som en av hver inni hodet mitt. Hverken mannen, familie eller venner har noen følelse på hva de er, så jeg lurer litt på om det er fordi det er en av hver så det blir litt vanskelig å få en følelse på det, om du skjønner? Likevel trenger det ikke bety noe.
Tenk at det går ann å bli så nyskjerrig? Og jeg er ikke noe tålmodig heller.... Hehe :P
Håper de har god tid på OUL for oss begge ;)

Back
Topp