*Sandermamma*
Forumet er livet
Så fælt til 6 ukers kontrollen til Matheo. Er så redd det er noe galt med han. Tenker på KissKidd eller hva det nå heter. Han ligger nemlig så skjevt bestandig, og gjerne da på ene siden. Og andre ganger ligger han helt vanlig liksom. Ser det godt på bildene jeg har lagt ut her tidligere idag. Sånn ligger han bestandig når han ligger i vippestolen. Dere ser godt hvordan hodet ligger..
Ellers så er han veldig stiv syns jeg. Når jeg løfter han og holder han, så er han stiv som en stokk i kroppen. helt merkelig.
Han gråter ikke mye. Virker ikke som han har vondt noen steder eller virker utilpass. Håper og tror at det ikke er noe, men har liksom "låst" meg fast i den tanken og da blir jeg så redd[:(]
Ellers så er han veldig stiv syns jeg. Når jeg løfter han og holder han, så er han stiv som en stokk i kroppen. helt merkelig.
Han gråter ikke mye. Virker ikke som han har vondt noen steder eller virker utilpass. Håper og tror at det ikke er noe, men har liksom "låst" meg fast i den tanken og da blir jeg så redd[:(]