Gruer meg

*Sandermamma*

Forumet er livet
Så fælt til 6 ukers kontrollen til Matheo. Er så redd det er noe galt med han. Tenker på KissKidd eller hva det nå heter. Han ligger nemlig så skjevt bestandig, og gjerne da på ene siden. Og andre ganger ligger han helt vanlig liksom. Ser det godt på bildene jeg har lagt ut her tidligere idag. Sånn ligger han bestandig når han ligger i vippestolen. Dere ser godt hvordan hodet ligger..

Ellers så er han veldig stiv syns jeg. Når jeg løfter han og holder han, så er han stiv som en stokk i kroppen. helt merkelig.

Han gråter ikke mye. Virker ikke som han har vondt noen steder eller virker utilpass. Håper og tror at det ikke er noe, men har liksom "låst" meg fast i den tanken og da blir jeg så redd[:(]

Men du, hvis han skulle ha noe slikt så er det jo bedre jo tidligere de finner det ut! Bare nevn disse tingene til helsesøter så blir du sikkert henvist til fysio/kiropraktor og da får du jo gjort noe med det med en gang!! eller så får du bekrefta at Matheo er akkurat slik han skal være [;)]

Vi ble henvist til fysio med Wilma, var bare at jeg nevnte noen småting og ble henvist med en gang.. og med henne var det ikke noen låsning, bare at hun hadde en favorittside så vi skulle bare øve litt så kom det til å gå over av seg selv [:)]

Må ikke grue deg! [:)][:)]

ORIGINAL: Fru Harefrøken

Men du, hvis han skulle ha noe slikt så er det jo bedre jo tidligere de finner det ut! Bare nevn disse tingene til helsesøter så blir du sikkert henvist til fysio/kiropraktor og da får du jo gjort noe med det med en gang!! eller så får du bekrefta at Matheo er akkurat slik han skal være [;)]

Vi ble henvist til fysio med Wilma, var bare at jeg nevnte noen småting og ble henvist med en gang.. og med henne var det ikke noen låsning, bare at hun hadde en favorittside så vi skulle bare øve litt så kom det til å gå over av seg selv [:)]

Må ikke grue deg! [:)][:)]

Det er sant det da[:)] Har ikke turt å lese noe særlig om det, for da vet jeg at jeg blir helt opphengt i det og titter etter symptomer osv.. Går allerede nå med klump i magen, og prøver å rette han opp osv.. Ikke er han glad i å ligge på magen heller, så magetreningen går rett skeis her. Merker han får mindre trening og sånn enn storebror ja[:-]

Så godt å høre at det ikke var noen låsninger hos Wilma da[:)] Håper det er det samme hos Matheo[:)][:D] Skal uansett bli godt å høre hva hs sier[:)]

Vet du, helt uavhengig av hva de sier på 6 ukerskontrollen synes jeg du skal ta kontakt med en manuell terapaut!!! gå inn på http://www.kiss-kidd.no/ og finn en behandler i nærheten av deg. Det er gratis om de er godkjent av NAV, hør om det når du ringer!

Hvis han har kiss er det bedre å finne ut nå enn senere! Er ikke noe farlig og stort sett greit og lett og behandle [:)]
FAABB6E9-BD4F-F14A-AEE0-0AC385FE5CF9
1.03.01

Skulle si det samme som perlemor. Ta kontakt med manuellterapeut. Så det på vinkelen han lå i med en gang jeg så bildene av vakkerskatten din. Det trenger absolutt ikke være kisskid, det kan bare være en låsning. Maiken hadde det, og etter en behandling var det over [:)]
Det er mye bedre å få gjort noe med det med en gang, enn at han skal henge etter senere pga det!

Lykke til [:)]

Tusen takk for svar og litt pushing. Har nå bestilt time, og fikk allerede i morgen. Gruer meg, men blir godt å høre hva han sier. Håper det er derfor Matheo er så stiv i kroppen også. Hver gang jeg løfter han så er han stiv som en pinne. Helt merkelig. Ja ja, får svar i morgen i hvert fall. Blir godt[:)]

Godt å å sjekket det ut, så vet du om det er noe....om Perlemor sier, så er de ofte greit å få behandlet det.

Kan være at han bare har en favorittside å ligge med hodet?
Siden han hverken gråter mye eller er mye utilpass...

Ei venninne har en sønn som er veldig stiv og skev, men ikke noe galt med han...var litt treg til å begynne å krabbe...men var som sagt ikke noe galt.

ORIGINAL: *Sandermamma*

Tusen takk for svar og litt pushing. Har nå bestilt time, og fikk allerede i morgen. Gruer meg, men blir godt å høre hva han sier. Håper det er derfor Matheo er så stiv i kroppen også. Hver gang jeg løfter han så er han stiv som en pinne. Helt merkelig. Ja ja, får svar i morgen i hvert fall. Blir godt[:)]

Bra [:)] Godt med alt som er sjekket! Gi oss en update da!! [;)]

Er jo bedre at de finner det ut ja [:)]
Linnea hadde akkurat det samme og lå sånn med hodet som han gjør på bildene, og hun hadde det ikke. De viste meg bare noen øvelser jeg skulle gjøre så ble hun helt fin igjen.[:)]

Back
Topp