Gruer meg...

Fly

Elsker forumet
SÅ til å veie meg! Har ikke veiet meg siden lenge før graviditeten så dette blir skremmendes, skal hjem til foreldrene mine og være der inatt, og gruer meg til vekta hehe.

Vekta er ikke så morsom å gå på bestandig nei..... Men, du får fokusere på at du er gravid nå, og heller ta et oppgjør med den til våren en gang!! [:)] Det gjør i allefall jeg! [:)] Det kan jo hende at du får et overraskende, positivt resultat også!!! :)

Jeg kan jo krysse fingrene, men synes figuren min i speilet har fått mer håndtak nå enn før [8D] Vært litt lett å tenke, jaja jeg er jo gravid... :p

Jeg skjønner deg sååååå godt!! Har nemlig ikke veid meg selv siden mai faktisk, og det å gå på vekta nå er bare skummelt-skummelt-skummelt...

(Jammen fint jeg var god på å gi deg trøst nå, hehe!)[8D]

ORIGINAL: Vibeke83

Jeg skjønner deg sååååå godt!! Har nemlig ikke veid meg selv siden mai faktisk, og det å gå på vekta nå er bare skummelt-skummelt-skummelt...

(Jammen fint jeg var god på å gi deg trøst nå, hehe!)[8D]

Hehehe :p Er en grunn til at jeg ikke har vekt her hjemme, tenker jeg bare lar vær å måtte se oppgangen med egne øyne!

Forøvrig synes jeg folk tar seg veldig til rette når de finner ut at man er gravid. "Hvor mye har du gått opp?" Er noe jeg har hørt, HALLO. Dere trenger ikke å spørre om vekten akkurat! [8D]

hehe jeg har heller ikke vært på vekta enda..
blæææh sier jeg til den og går fint forbi.
[8D][8D]

Den vekta er vel kanskje de fleste kvinners største fiende.. Enten om man veier for mye eller for lite! Men opp på den må´n!

Lykke til hvertfall [:)]

ORIGINAL: Fly

Jeg kan jo krysse fingrene, men synes figuren min i speilet har fått mer håndtak nå enn før [8D] Vært litt lett å tenke, jaja jeg er jo gravid... :p

Kjenner til den der ja....!!! skummel, skummel!!! [:o]

Gått opp FIRE KG!! WTF liksom. Så mye har jeg jo ikke spist! (Eller så usunt:( ) Tror jeg må bevege meg mer fra nå av, NO MERCY!

ORIGINAL: Fly

Gått opp FIRE KG!! WTF liksom. Så mye har jeg jo ikke spist! (Eller så usunt:( ) Tror jeg må bevege meg mer fra nå av, NO MERCY!

Det var da ikke ille! Husk at det er mye livmor og vann, ekstra blod osv også i kroppen din nå!
Har gått opp noe tilsvarende jeg også :)

Jeg skulle virkelig ønske at det ikke var så ille hehe, MEN det er min feil pga av potetgull og sjokolade og pasta spising i det siste gitt + litt lite energi til å bevege seg:P Så her skal det skjerpes litt på levemåten tror jeg!

Back
Topp