gruer meg..

Pijah

Forumet er livet
Så vanvittig til å begynne å jobbe igjen! [:(]
Men jeg MÅ jo liksom.. Pokker!
Det er enda lenge til i forhold til mange av dere, men jeg kjenner så innmari på det om dagen, at det bare ikke er riktig å bgeynne å jobbe igjen enda.. BLÆ!![:'(]

Når skal du begynne og jobbe? Må du begynne i full stilling med en gang?[:)]

Huff føler med deg!!!, du får sende inn en del Lotto kuponger i morgen og satse på at du vinner STORT og slipper å beg på jobb igjen[8D]

Kan jo hende det føles riktigere når tiden kommer da, vennen. Det er jo fortsatt noen mndr til du skal til pers. Anbefaler deg å begynne å søke andre jobber jeg- det er jo SÅ deilig og motiverende å ha en ny jobb med nye spennende oppgaver å gå til! Uansett er det dumt å kaste bort permisjonstid på å gå rundt og grue seg.

Kan ihvertfall si at jeg elsker å være i jobb igjen og lillegutt ELSKER barnehagen og utvikler seg så enormt fra dag til dag. Når vi er hjemme stoorkoser vi oss- ordentlig kvalitetstid hele familien [:)] Kjempedeilig!

Nyt permisjonen din du snuppa og tenk litt på hva du vil gjøre videre- ikke stress med det- jeg er sikker på at svarene og da evt. motivasjonen kommer etterhvert! Alt ordner seg for snille piker vettu!

jeg vet liksom egentlig hva jeg vil, og det er IKKE tilbake til den jobben jeg har. Jeg tror nok også at det er der problemet ligger..
Men, jeg er kanskje litt kresen.. Jeg føler jeg har lov til det nå, med 3 år høyskole og snart 15 års arbeidserfaring.. Jeg vil ikke ha hva som helst, og jeg stiller litt krav til lønn.
Jeg vurderer å begynne 80%, men den største bøygen er nok at jeg må tilbake til kveldsvakter.. Åpningstidene er utvidet, og dermed må jeg også tilpasse meg det..
Nei, jeg har egentlig begynt å se etter andre ting, men jeg må for alvor begynne å søke litt.
Vi har uansett ikke bhg plass før den 9 agust, så jeg kan ikke begynne før.

Håper du finner en annen jobb innen permisjonen din er slutt[;)]
Kos deg masse med permisjonen som er igjen[:D][:D]

Jeg jobbet 9 uker nå og det var helt topp [:D]
Kosa meg på jobb og vesla storkosa seg hjemme med pappa`n[;)]

ORIGINAL: Pijah

jeg vet liksom egentlig hva jeg vil, og det er IKKE tilbake til den jobben jeg har. Jeg tror nok også at det er der problemet ligger..
Men, jeg er kanskje litt kresen.. Jeg føler jeg har lov til det nå, med 3 år høyskole og snart 15 års arbeidserfaring.. Jeg vil ikke ha hva som helst, og jeg stiller litt krav til lønn. Jeg vurderer å begynne 80%, men den største bøygen er nok at jeg må tilbake til kveldsvakter.. Åpningstidene er utvidet, og dermed må jeg også tilpasse meg det..
Nei, jeg har egentlig begynt å se etter andre ting, men jeg må for alvor begynne å søke litt.
Vi har uansett ikke bhg plass før den 9 agust, så jeg kan ikke begynne før.

Jeg har det på lignende måte. Jeg gruer meg til å begynne å jobbe igjen. Er ikke motivert, og noe av grunnen er vel egentlig at jeg ikke har så veldig lyst til å gå tilbake til den gamle jobben. Vet at jeg blir mye borte fra barna og det er en slitsom jobb både fysisk og psykisk. Gruer meg til å ha så lite overskudd når jeg kommer hjem til barna. Har lyst på ny jobb, men jeg tenker også som deg at med høgskoleutdannelse og ganske mange års arbeidserfaring, så tar man ikke til takke med hva som helst, også med tanke på lønn. Har ikke veldig lyst til å gå ned masse i lønn.

Håper du blir mer motivert når tiden nærmer seg eller at du får en jobb du vil stortrives i[:)].
Masse lykke til[:D].

Back
Topp