Gruer meg til ul idag...

stinemor89

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Klarer ikke helt å glede meg til ultralyd idag. Er redd for at det ikke skal være noe der inne. Har ikke hatt symptomer på en ukes tid. Hverken murringer, små kvalm, ømme pupper +++.

Det er helt normalt å ikke kjenne noe. Så du må ikke bekymre deg for det. Alt er sikkert helt fint :)
Jeg kjente ingenting sist svangerskap, trur ikke jeg kjente noe før babyen begynte å bevege på seg, å det var ikke så mye det heller.
Masse lykke til i dag, alt er sikkert helt som det skal være :D

Er 5 år siden sist jeg gikk gravid med første. Husker ikke hvordan det var da utenom at mensen ikke kom og kvalme og oppkast i uke 6 som varte til uke 18. Men de 3 gangene jeg har mistet har jeg hatt kjempe vonde murringer hele tiden

Det ordner seg nok, men forstår godt at du er bekymret om du har mistet 3 ganger tidligere. Når har du time i dag da?

Lykke til! Går nok bra. Ikkje ta sorgene på forskudd :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Du får prøve å tenke på noe positivt frem til da, masse lykke til :)

Lykke til stinemor!! Håper alt er fint :D det fortjener du

Lykke til! Jeg er sikker på det går bra. :)
Hvor langt er du på vei nå?

Masse lykke til :) Ikke vær bekymra,alt e nok bra med spiren :) Æ har 3 svangerskap ifra før å da hadd æ aldri ømme puppa,murringer eller nåkka som helst,men har no 3 aktive barn for det :)

Takk alle sammen:) er vi heldig og alt er ok så får vi kansje se et bankende hjerte.

Lykke til i dag! Håper du kommer med supre nyheter etterpå:)

Lykke til, krysser fingrene for at alt er bra! <3

Da har jeg vært på ultralyd. De kunne bare finne en liten fostersekk men ikke noe foster. Mulig det er for tidlig å se noe eller om det er en tidlig sa. Har tatt blodprøve og målt hcg og skal ta ny prøve om 2 dager

Back
Topp