Gruer meg til ul i morgen

Hei da var timen over å lettelse og glede som endelig kan føles på :)

Fikk se og høre et bankende hjerte. Ca 7.4mm liten spire <3
Fikk vite en ca termin som er satt til 8 januar :D så da er jeg 7+3.
Nå håper jeg at jeg klarer fortsette glede meg så mye som jeg gjør akkurat nå :D

Happy happy joy joy :D

Så rart, min gyn sa at 10 mm var 7+1 og 11 var 7+2, det regnet ul maskina ut på mål. Jeg har det på bildene.

Men det et jo ikke så farlig. Det viktige er at den lever, så kommer den når den kommer, et par dager fra eller til gjør ikke noen

Godt å høre det gikk bra :)

Jeg fikk en termin på UL i uke 6 sist gang, men denne ble satt fram med 1,5 uke på 12 uker UL og samme på OUL også. Syns jeg hørte en plass at det var best å måle fosteret rundt 12 uker pluss/minus. Men er vel OUL som gjelder på terminbestemmelse her.

Oul er den som gir det offisielle ja

Først pinse. Kort uke på jobb. Så er det juni allerde, og jeg har vel minst tre avtaler i uka de to føste ukene, lege, øyelege, hudlege, sommeravslutning både her og der, mesteparten foe ungene, men noe for meg. Og o tillegg bursdager. Mye bursdager i juni.
Plutselig 12 uker, og vips ferie i juli, og oul... Håper jeg at jeg får uke 18 eller 19, for 17 er jeg muligens på ferie, i alle fall har jeg ferie. Og ikke barnepass.

Så rart, min gyn sa at 10 mm var 7+1 og 11 var 7+2, det regnet ul maskina ut på mål. Jeg har det på bildene.

Har også bilde maskin som målte :) Men det er sikkert innenfor en hvis margin. Ikke så farlig for meg så lenge babyen vokser å har det bra :D
Bare evig glad jeg nå for å ha sett en liten spire med bankende hjerte :D gleder meg til neste ul :D

Ja, dry viktige et at den vokser og har det bra, så kommer den når den kommer, om det et 7. Eller 10. Betyr jo ikke noe, bare den har det bra

Så godt å høre at alt var bra :-)

Takk alle sammen. Det har vært godt å få litt oppløftende ord og støtte fra dere <3
Kjenner at jeg er mye mer rolig nå. Kjempe trøtt men rolig. For nå vet jeg at det ikke lenger er ett hjerte som slår i min kropp men 2 :D

Så utrolig koselig å lese <3 Håper jeg får tidlig ul pga sa i april. Føler at jeg ikke er gravid. Men prøver å beholde motet. :/

Mistet også i feb og er nå gravid igjen! Satset på tidlig ul med samme lettelse som deg! Er bare 4+6 da så må nok holde ut litt til

Back
Topp