Gruer meg til tul i morgen

Håperpådesember2020

Flørter med forumet
:nailbiting:
Sorry, enda ett bekymret innlegg her.. Timene snegler seg avgårde. Og eg bare må lufte tankene og bekymringene mine.

På mandag var eg 6+0 og fikk en blødning når eg var på do, kan jo ha vært så uskyldig at den harde magen og litt for mye pressing har skylden men mine erfaringer med blod er ikke bra.

Avtok raskt fra frisk blod, gikk sakte over til rosa og til brunt utflod som eg hadde tirsdag. I dag har det vært så og si normal utflod. Håpet er jo der at det kan være liv på ul i morgen siden det ikke har tatt seg opp. Hvertfall når eg googler og kommer over solskinnshistorier.

Før vi fikk nr 2 i 2013 hadde eg 3 sa, før uke 7. Men disse gikk raskt fra litt blod til mensen +. I januar i år hadde eg en ma i uke 11, som viste seg som brunt utflod men som tiltok i dagene før eg fikk medisinsk abort.

Så denne gangen er jo ikke lik noen av de andre gangene.. Har heller ikke fått noe særlig ømme pupper enda, klarer ikke helt å huske hvor tidlig det kom i forrige svangerskap, men de kan jo være forskjellig. Er litt kvalm men ikke så veldig. Syns heller ikke eg er like trøtt som forrige gang. :facepalm: hvor tidlig kom disse symptomene hos dere??

Kan bare høre det for meg der eg ligger med innvendig ul og de sier nok en gang "nei beklager men her har det nok gått gale" :(. Men så kommer det lille håpet om at eg skal være en av de som blør litt uskyldig og alt går fint. Eg får trøste meg med at eg blir tydeligvis lett gravid bare hcg kommer seg ut av kroppen.

Men tror faktisk ikke eg orker en ny ma med hjemmeabort, verken eg eller mannen har nerver til det en gang til. Endte med styrtblødning pga morkake/rester som ikke kom ut, og eg var skikkelig dårlig. Tok i tillegg 9 uker før hcg var ute av kroppen, men ikke komt like langt denne gang da..

Har ikke ul før 15.30 i morgen så fortsatt noen timer å lure og tenke.. Heldigvis kommer mannen hjem fra nordsjøen i dag selv om han må sitte i bilen under undersøkelsen..

Det var surret i hode mitt, vil gjerne høre solskinnshistorier hvis noen har :Heartred
 
Grusomt og gå med slike nerver og forvente det verste, men håpe på det beste❤
Har dessverre ingen andre solskinnshistorier annet enn at jeg håper og tror det går denne gangen etter 3 MA på rad.
Krysser det som krysses kan for at står bra til i morgen du får 100 kg vekk fra skuldrene❤
 
Last edited:
Grusomt og gå med slike nerver og forvente det verste, men håpe på det beste❤
Har dessverre ingen andre solskinnshistorier annet enn at jeg håper og tror det går denne gangen etter 3 MA på rad.
Krysser det som krysses kan for at står bra til i morgen du får 100 kg vekk fra skuldrene❤

Så bra det ser ut til å gå fint denne gangen for deg! :HeartredHvordan var dine ma? Når hadde du de?
 
Så bra det ser ut til å gå fint denne gangen for deg! :HeartredHvordan var dine ma? Når hadde du de?

Er ikke helt utafor fare enda, men om alt er bra neste uke tror jeg det er vår tur!:happy:
Første var juni 18, skulle vært 10+5 men målt til 7+3, andre var september 18, skulle vært 10+6 målt til 9+0, og siste var august 19, skulle vørt 11+5, målt til 8+5.
Vil jo ikke skremme deg med dette og det sjeldnere med MA enn SA, er nok bare min kropp som ikke klarer å ordne opp :rolleyes:
Det er jo også sjeldenre å miste flere ganger på rad, så satser på at alt er fint for deg! Odsa er jo på din side❤
 
Er ikke helt utafor fare enda, men om alt er bra neste uke tror jeg det er vår tur!:happy:
Første var juni 18, skulle vært 10+5 men målt til 7+3, andre var september 18, skulle vært 10+6 målt til 9+0, og siste var august 19, skulle vørt 11+5, målt til 8+5.
Vil jo ikke skremme deg med dette og det sjeldnere med MA enn SA, er nok bare min kropp som ikke klarer å ordne opp :rolleyes:
Det er jo også sjeldenre å miste flere ganger på rad, så satser på at alt er fint for deg! Odsa er jo på din side❤

jeg har troa! Å heier :D
 
jeg har troa! Å heier :D

❤❤❤
Vi er så mange her inne i desember som har prøvd og mista så lenge, så håper inderlig det går for oss alle! Vi fortjener verdens fineste julegave❤:santa
 
❤❤❤
Vi er så mange her inne i desember som har prøvd og mista så lenge, så håper inderlig det går for oss alle! Vi fortjener verdens fineste julegave❤:santa

kunne ikke vært mer enig!
 
Lykke til:):Heartred
 
❤❤❤
Vi er så mange her inne i desember som har prøvd og mista så lenge, så håper inderlig det går for oss alle! Vi fortjener verdens fineste julegave❤:santa

Huff ja, sett at det er flere med dårlige erfaringer her. Håper virkelig det beste for alle som har opplevd slike ting, og selvfølgelig de som ikke har opplevd sånn og.
 
Huff ja, sett at det er flere med dårlige erfaringer her. Håper virkelig det beste for alle som har opplevd slike ting, og selvfølgelig de som ikke har opplevd sånn og.

Ja, håper på gode nyheter og masse søte nissebebiser på oss alle❤❤

Masse lykke til idag! Når har du time?❤
 
Huff det var skikkelig nervepirrende!
Først såg ikke legen noe i livmor og spurte om eg hadde tatt test nylig, og eg hadde jo 3+ på søndag.
Så begynte han og lete ut mot eggstokkene, kunne ikke se noe.
Sjekket på nytt i livmor og helt helt oppe i livmor fant han endelig en fostersekk.
Men det låg så langt oppe at det var vanskelig å se med innvendig ul så måtte over til utvendig ul.
Såg tilslutt ett lite foster med hjerteaktivitet. Fikk dårlige målinger pga utvendig ul så fikk ny time neste uke, takk og lov.

De minuttene der han ikke fant noe var grusomme, tenkte alt fra kreft til exu..

Lettet over hjerteaktivitet og at det enda går sakte fremover. :Heartred
 
Huff det var skikkelig nervepirrende!
Først såg ikke legen noe i livmor og spurte om eg hadde tatt test nylig, og eg hadde jo 3+ på søndag.
Så begynte han og lete ut mot eggstokkene, kunne ikke se noe.
Sjekket på nytt i livmor og helt helt oppe i livmor fant han endelig en fostersekk.
Men det låg så langt oppe at det var vanskelig å se med innvendig ul så måtte over til utvendig ul.
Såg tilslutt ett lite foster med hjerteaktivitet. Fikk dårlige målinger pga utvendig ul så fikk ny time neste uke, takk og lov.

De minuttene der han ikke fant noe var grusomme, tenkte alt fra kreft til exu..

Lettet over hjerteaktivitet og at det enda går sakte fremover. :Heartred
OY shit, nervepirrende ja!
 
Huff det var skikkelig nervepirrende!
Først såg ikke legen noe i livmor og spurte om eg hadde tatt test nylig, og eg hadde jo 3+ på søndag.
Så begynte han og lete ut mot eggstokkene, kunne ikke se noe.
Sjekket på nytt i livmor og helt helt oppe i livmor fant han endelig en fostersekk.
Men det låg så langt oppe at det var vanskelig å se med innvendig ul så måtte over til utvendig ul.
Såg tilslutt ett lite foster med hjerteaktivitet. Fikk dårlige målinger pga utvendig ul så fikk ny time neste uke, takk og lov.

De minuttene der han ikke fant noe var grusomme, tenkte alt fra kreft til exu..

Lettet over hjerteaktivitet og at det enda går sakte fremover. :Heartred

Uff, hjerte ditt dunka nok fort da vil jeg se for meg! Men fant jo hjerte, heldigvis ❤ og godt med ny time allerede neste uke!
 
Back
Topp