På tirsdag skal jeg på første opplæringsvakt i ny jobb, og gruer meg veldig 
Jeg er en sjenert person blant nye folk, bruker litt tid på å "bli varm i trøya" og foretrekker virkelig det gode gamle der jeg er kjent med personer og rutiner
Jeg er redd for at de ikke skal like meg, at jeg ikke skal trives der, at jeg ikke skal klare jobben osv.
Det er den høyeste stillingen jeg har hatt (kun hatt liten stilling og tatt ekstra så ofte jeg har kunnet og fått vakter) og får mer ansvar ang brukere (å bli primær/sekundær osv). Vi har også begynt med nytt rapportsystem rett før nyttår som jeg enda ikke er 100% trygg på (som de har brukt mange år på mitt nye arbeidssted), nytt system ifht turnusoversikt, ferier, vakter. Og ny mail for lønnsslipp.
Så jeg føler at alt er helt nytt på alle vis og gruer meg en hel haug..
Gode tips?
For å få roet meg, få samlet tanker?

Jeg er en sjenert person blant nye folk, bruker litt tid på å "bli varm i trøya" og foretrekker virkelig det gode gamle der jeg er kjent med personer og rutiner

Jeg er redd for at de ikke skal like meg, at jeg ikke skal trives der, at jeg ikke skal klare jobben osv.
Det er den høyeste stillingen jeg har hatt (kun hatt liten stilling og tatt ekstra så ofte jeg har kunnet og fått vakter) og får mer ansvar ang brukere (å bli primær/sekundær osv). Vi har også begynt med nytt rapportsystem rett før nyttår som jeg enda ikke er 100% trygg på (som de har brukt mange år på mitt nye arbeidssted), nytt system ifht turnusoversikt, ferier, vakter. Og ny mail for lønnsslipp.
Så jeg føler at alt er helt nytt på alle vis og gruer meg en hel haug..
Gode tips?
For å få roet meg, få samlet tanker?

jeg er vant til hjemmetjenesten på et lite sted, nå er det i en by. Med mye problemer med narkotika og slike ting. Kjenner at det kiler i magen når jeg tenker på kveldsvaktene på egenhånd og lurer på hva jeg har gitt meg ut på
bare litt kjipt å få en slik start på jobben, føles litt dumt
De fleste er litt nervøse og grugeleder seg til første dag i ny jobb