Gruer meg til rutine ul i morgen :(

Så bra at alt så bra ut :love017
 
Hei ❤️ beklager så mye innlegg fra meg for tiden. Skal på rutine ultralyd i morgen og gruer meg veldig. Får kommentarer på jobb om at det ikke ser ut som jeg er gravid og jeg er nesten halvveis. I går fikk jeg kommentar av sykepleier på jobb hvor hun sa : jeg har ikke turt å spørre om det går bra eller om der har mislyktes da vi ikke kan se på deg at du er gravid. Andre liksom : har du kjekt liv nå eller? Det er vel på tide? Jeg mistet i uke 8 i januar i fjor. Nå er jeg i uke 19 og kjenner jeg ikke klarer glede meg. Ser for meg at alt går galt på ul i morgen. Kjenner jeg er fryktelig sliten for tiden ❤️
Beklager at du måtte gå gjennom det. Når skal folk slutte å kommentere andres kropper :rolleyes:
 
Nå er det min tur til å grue meg til UL:sorry: Skal nå senere i dag, 19+2 og var på UL privat 15+5. Vet det bare er i underkant av 4 uker siden, men jeg er så redd for at det ikke er liv der… synes jeg kunne kjenne noe jeg trodde var bevegelser for en stund siden, særlig om kveldene. Jeg måtte virkelig kjenne etter, men synes å merke det. Nå har jeg ikke merket det lenger… Har fått dårlige nyheter på UL før, og nå synes jeg alt jeg ser på tv, typ serier og filmer, handelen om senaborter og dødfødsler, så jeg blir litt sprø her! Heldigvis bare noen timer til jeg får en avklaring..
 
Nå er det min tur til å grue meg til UL:sorry: Skal nå senere i dag, 19+2 og var på UL privat 15+5. Vet det bare er i underkant av 4 uker siden, men jeg er så redd for at det ikke er liv der… synes jeg kunne kjenne noe jeg trodde var bevegelser for en stund siden, særlig om kveldene. Jeg måtte virkelig kjenne etter, men synes å merke det. Nå har jeg ikke merket det lenger… Har fått dårlige nyheter på UL før, og nå synes jeg alt jeg ser på tv, typ serier og filmer, handelen om senaborter og dødfødsler, så jeg blir litt sprø her! Heldigvis bare noen timer til jeg får en avklaring..
Lykke til :Heartred Gleder meg til du kommer tilbake til oss og kan fortelle at alt ser bra ut!
 
Nå er det min tur til å grue meg til UL:sorry: Skal nå senere i dag, 19+2 og var på UL privat 15+5. Vet det bare er i underkant av 4 uker siden, men jeg er så redd for at det ikke er liv der… synes jeg kunne kjenne noe jeg trodde var bevegelser for en stund siden, særlig om kveldene. Jeg måtte virkelig kjenne etter, men synes å merke det. Nå har jeg ikke merket det lenger… Har fått dårlige nyheter på UL før, og nå synes jeg alt jeg ser på tv, typ serier og filmer, handelen om senaborter og dødfødsler, så jeg blir litt sprø her! Heldigvis bare noen timer til jeg får en avklaring..
Masse masse lykke til ❤️ det går nok kjempefint men forstår følelsen din ❤️
 
Back
Topp