Gruer meg til OUL

Åh så bra!! Tenkte så masse på deg! Da er det bare å kose seg med helgen og magen! :Heartbigred

Veldig gode nyheter ja :)

Den ekle magefølelsen forsvant med en gang undersøkelsen var ferdig og hun sa at alt ser normalt ut. Og at jeg ikke skulle bekymre meg om at de ønsket enda en ultralyd, hun mistenkte ikke avvik, men det var bare for å være helt sikre siden jeg har hatt barn med avvik tidligere.

Så nå gleder jeg meg til en koselig helg med familien <3
Fantastisk!! Så godt å høre, og så deilig at den ekle følesen forsvant med en gang. Vidunderlig! Kan jo godt hende at babyen liker godt å ligge med ryggen ut mot magen din, og med morkake foran i tillegg, blir det jo nærmest umulig å kjenne noe når babyen fremdeles er såpass liten.

Hurra for gode nyheter! ❤️

Lå for det meste med ryggen mot min rygg og rompe og beina strekt opp mot navlen. Så h*n slo mot morkaka et par ganger. Morkaken dekker hele frontpartiet av magen, så vil nok ikke kjenne noe på en stund. Rart hvordan den kan bevege seg så mye. Lå for det meste bak ved forrige ul og litt over fødselskanalen.

Så deilig!! Har tenkt mye på deg!!

Da har vi vært på OUL.

Hun gikk nøye gjennom, og kunne ikke finne noen avvik. Så babyen bevege seg også. Men siden det var litt vanskelig innsyn og babyen lå litt vanskelig til får jeg en ny ultralyd om to uker for å ta en ekstra gjennomgang.

Morkaken ligger foran, så det er ikke så rart at jeg ikke har kjent noe. Så nå kan jeg senke skuldrene og prøve å nyte svangerskapet videre :) Og kommer ikke til å stresse hvis jeg ikke kjenner noe på noen uker.

Rompa lå også mot navlen, så det var umulig å se hvilket kjønn det er også, men det var ikke så viktig for meg å vite per nå uansett. Får jo vite det lenger ut i svangerskapet uansett :)
Hadde ikke sett denne tråden jeg før.. Så utrolig godt å høre at UL viste en frisk og fin liten bebis, for en fantastisk følelse.. Spesielt når magefølelsen ikke var noe bra på forhånd. Håper du klarer å roe deg med at alt var fint, og så godt at du får en ekstra time, så får du enda en bekreftelse.. Ikke godt å være bekymret.

Hadde ikke sett denne tråden jeg før.. Så utrolig godt å høre at UL viste en frisk og fin liten bebis, for en fantastisk følelse.. Spesielt når magefølelsen ikke var noe bra på forhånd. Håper du klarer å roe deg med at alt var fint, og så godt at du får en ekstra time, så får du enda en bekreftelse.. Ikke godt å være bekymret.

Følelsen jeg hadde ukene i forkant av undersøkelsen var rett og slett grusom. Og timene før undersøkelsen på fredag var verst. Fikk et lite panikkanfall og visste ikke om jeg skulle gråte eller kaste opp. Hjertebanken og skjelvingen var forferdelig, og jeg klarte ikke roe meg før mannen kom hjem og bare holdt rundt meg.

Har ikke snev av dårlig magefølelse lenger, og jeg føler meg 20 kg lettere.

Jeg ba ikke om ekstra ultralyd, det var jordmoren som ønsket det selv. Tror det var en kombinasjon av mine bekymringer, tidligere avvik og litt dårlig innsyn enkelte steder som gjorde at hun satte meg opp om to uker for ny ultralyd.

Jeg unner ingen den følelsen jeg satt med i flere uker!

Back
Topp