Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk!! Så godt å høre, og så deilig at den ekle følesen forsvant med en gang. Vidunderlig! Kan jo godt hende at babyen liker godt å ligge med ryggen ut mot magen din, og med morkake foran i tillegg, blir det jo nærmest umulig å kjenne noe når babyen fremdeles er såpass liten.Veldig gode nyheter ja
Den ekle magefølelsen forsvant med en gang undersøkelsen var ferdig og hun sa at alt ser normalt ut. Og at jeg ikke skulle bekymre meg om at de ønsket enda en ultralyd, hun mistenkte ikke avvik, men det var bare for å være helt sikre siden jeg har hatt barn med avvik tidligere.
Så nå gleder jeg meg til en koselig helg med familien <3
Hadde ikke sett denne tråden jeg før.. Så utrolig godt å høre at UL viste en frisk og fin liten bebis, for en fantastisk følelse.. Spesielt når magefølelsen ikke var noe bra på forhånd. Håper du klarer å roe deg med at alt var fint, og så godt at du får en ekstra time, så får du enda en bekreftelse.. Ikke godt å være bekymret.Da har vi vært på OUL.
Hun gikk nøye gjennom, og kunne ikke finne noen avvik. Så babyen bevege seg også. Men siden det var litt vanskelig innsyn og babyen lå litt vanskelig til får jeg en ny ultralyd om to uker for å ta en ekstra gjennomgang.
Morkaken ligger foran, så det er ikke så rart at jeg ikke har kjent noe. Så nå kan jeg senke skuldrene og prøve å nyte svangerskapet videreOg kommer ikke til å stresse hvis jeg ikke kjenner noe på noen uker.
Rompa lå også mot navlen, så det var umulig å se hvilket kjønn det er også, men det var ikke så viktig for meg å vite per nå uansett. Får jo vite det lenger ut i svangerskapet uansett![]()
Hadde ikke sett denne tråden jeg før.. Så utrolig godt å høre at UL viste en frisk og fin liten bebis, for en fantastisk følelse.. Spesielt når magefølelsen ikke var noe bra på forhånd. Håper du klarer å roe deg med at alt var fint, og så godt at du får en ekstra time, så får du enda en bekreftelse.. Ikke godt å være bekymret.