Gruer meg til OUL!

Maibaby

Flørter med forumet
Hei, dere! Har oul på Ullevål torsdag. Kan ikke si annet enn at jeg gruer meg noe forferdelig. Nå begynner det å nærme seg, tre dager igjen. Har bare vært hos fastlegen min, hvor de ikke har utstyr til å høre hjertelyd eller noe. Det betyr at jeg ikke har noen faktiske bevis på at det lever en liten baby der inne, og nå er jeg konstant bekymret. Ser for meg skrekk scenario om å komme på ultralyd og der har fosteret sluttet å utvikle seg eller noe lignende. Huff og huff, prøver å tenke rasjonelt men umulig :/ Er jo bare å møte opp der tordag! Gleder meg til det er over :D

Skjønner godt at du er litt nervøs... Men prøv å fokusere på at sjansen for at det er noe så galt er minimal. ;) prøv å gled deg, for du skal få møte et mirakel. ;)

Jeg tenker at det ikke gjør noe om du er nervøs, for da kan du virkelig ta det med ro når du får se og høre babyen din på torsdag. Lykke til! :)

Er i akkurat samme situasjon som deg! Har kun vært hos fastlege, ikke hørt hjertelyd eller noe, og OUL i morra.. Jeg kjenner jo spark og bevegelser, men tenk om noe er galt.. :( Forhåpentligvis er det ikke noe vi trenger å bekymre oss over, men likevel!

Jeg var også veldig nervøs (og kommer til å bli det igjen, skal tilbake i uke 25 fordi ho ikke fikk sett alt), men jeg tror det er normalt å være det.. Jordmor sa iallfall at de fleste fikk litt rart blodtrykk rett før fordi de ofte var nervøse.. :) mest sannsynlig er alt bra, og du kommer til å tenke "så dumt å grue seg" når du er ferdig..

er vel litt over 2 uker igjen før min OUL.
om jeg ikke er helt på jorde.

Prøv å glede deg istede... Tenk å få møte sin lille skatt på skjermen og se hvor ferdige de små kroppene er. Tenk at kroppen vår kan bære frem et mirakel... ganske fantastisk å tenke på. Vet det er lettere sakt enn gjort å snu tunge og vanskelige tanker... men mest sansynlig så blir det et et fint og koselig minne!!!

Last edited:
Jeg var fryktelig nervøs også, og jeg hadde vært på ultralyd 4 ganger tidligere. Tvi tvi, krysser fingrene for at alt er som det skal. Statistisk sett så er det sannsynligvis det:D

Jeg hadde sett han 2 ganger hos fastlegen men grua meg skikkelig på veien blei veldig uvel og dårlig form. Tenkte det verste selv om jeg egentlig hadde sett at det var en livlig baby tidligere men gikk veldig fint men skjønner hva du mener ;) håper det gikk fint :)

Back
Topp