Gruer meg til ny arbeidsuke

*Hera*

Glad i forumet
Jeg skal være alene på jobb denne uka som kommer. Hun som skulle være sammen med meg er sykmeldt. Og jeg er sååå dårlig! Klarer knapt å sitte oppreist! Jeg kan ikke bli sykmeldt nå for da må noen andre avbryte ferien sin, og det har jeg veldig lite lyst til. Håper bare jeg klarer å holde ut til de andre kommer tilbake fra ferie. :(

Noen andre som sliter på jobb?

Uff, så kjedelig. Hva slags jobb har du?

Jeg har ferie nå, men er lærer. Håper det kommer til å gå greit å begynne å jobbe etter ferien! Ble veldig sliten av undervisninga de forrige svangerskapene.

Håper det ordner seg for deg, at du klarer deg denne uka!

Når kommer de andre fra ferie?

Jeg sliter med å stå opp tidlig og konsentrere meg, men heldigvis har jeg en rolig sekretærjobb hvor jeg styrer dagen selv så ofte setter jeg meg i bilen og kjører halve byen rundt for å finne den ENE tingen jeg er fysen på :D så jeg overlever jobben så lenge jeg klarer å komme meg ut v senga.q

Jeg jobber på NAV... Ekstremt mye å gjøre, mye brukerkontakt og stress. Jeg blir alene denne uka, så kommer ei tilbake 50%. Ukene etter det er vi fire på jobb, tror jeg. Selv da er det travelt, så det er ille når jeg er alene.

jeg gruer meg litt. jobber egentlig som butikkleder men siden jeg har vært bort 1,5 år i fbm forrig svangerskap er jeg assisterende ut året minst(og enda lenger når som jeg blir borte igjen men det er helt greit! :) ). Han som jobber som bl for meg har vært på ferie nå men i morgen kommer han HELDIGVIS tilbake!!! Vi begynner med salg på tirsdag men begynner å forberede i morgen og med en lagersjef som er på ferie, en vaktsjef på ferie, en vaktsjef i sykemelding, og en mulig sykemelding som kommer kjenner jeg at jeg blir kvalm bare tanken....

Får vel legge til at grunnen til at jeg ar borte i 1,5 år  var at jeg jobbet meg ihjel. så jeg er livredd for å gjøre det igjen..

Back
Topp