Gruer meg til imorgen...

Du er så fin! Gratulere med en god avgjørelse!

Hørest ut som en fornuftig avgjørelse:) krysser fingrene for at alt er i orden med hjertet:)

Bra det gikk bra i dag ig at dere kom fram til en løsning som passet for dere.

Høres ut som du har stålkontroll ;)
Dette går nok fint skal du se.
Og husk at vi er her for deg alle sammen ;)

Dette klarer dere,og det er så fint å høre hvor sikker og trygg du er selv i dette vanskelige. Lykke til framover :-)

Det hørtes ut som en fornuftig og vel gjennomtenkt avgjørelse, faktisk samme avgjørelse som jeg tok tidligere i svangerskapet (vi hadde tilbud om fostervannsprøve eller morkakeprøve). Lykke til på ekko`en, håper alt går bra (jeg skal i neste uke).

Det hørtes ut som en fornuftig og vel gjennomtenkt avgjørelse, faktisk samme avgjørelse som jeg tok tidligere i svangerskapet (vi hadde tilbud om fostervannsprøve eller morkakeprøve). Lykke til på ekko`en, håper alt går bra (jeg skal i neste uke).

Tusen takk! og lykke til selv også!

Veldig enig med de andre her. Det høres veldig fornuftig ut, og du virker som en fantastisk omsorgsfull person. Lykke til :)

så godt at dere fikk pratet litt, og tatt en avgjørelse som passer for dere! Det høres jo helt riktig ut, å ikke ta en sliki prøve når dere vet at dere uansett vil ta godt vare på dette barnet, som også kan være helt frisk for alt dere vet! :-)
Synes dere er utrolig flinke som klarte å ta et så vanskelig valg, med en så god ro.
Du blir en fantastisk mamma! :-)

Så bra! Dumt med ekstea venting - men det er jo garantert verdt det :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Back
Topp