Gruer meg til etterpå

Ja jeg skal ringe på mandag og fortelle hva gynekologen sa. Og at alt er bare bra :) Lurer på om jeg kanskje avbestiller timen på sykehuset da.
Legen min sa faktisk i dag tidlig at jeg mest sannsynlig hadde hatt abort da jeg hadde den lille blødningen på mandag, og at det var derfor hcg ikke gikk oppover lenger. Hun var i dialog med gynekolog på sykehuset om dette. Så det er jo litt urovekkende at lege og sykehus så og si konkluderte med at jeg ikke lenger var gravid.

Men det var jeg gitt, og det var fullt av liv. Den lå og danset litt for oss da vi så ultralyden i dag.

Heldigvis så må det bekreftes på to forskjellige ultralyder, så ikke de får satt igang noe.

Ja jeg skal ringe på mandag og fortelle hva gynekologen sa. Og at alt er bare bra :) Lurer på om jeg kanskje avbestiller timen på sykehuset da.
Legen min sa faktisk i dag tidlig at jeg mest sannsynlig hadde hatt abort da jeg hadde den lille blødningen på mandag, og at det var derfor hcg ikke gikk oppover lenger. Hun var i dialog med gynekolog på sykehuset om dette. Så det er jo litt urovekkende at lege og sykehus så og si konkluderte med at jeg ikke lenger var gravid.

Men det var jeg gitt, og det var fullt av liv. Den lå og danset litt for oss da vi så ultralyden i dag.

Så bra du fikk bedre nyheter enn forventet!!! Trodde leger visste såpass at en ikke skal bekymre en gravid kvinne unødvendig [emoji12]

Hvor mye blødning hadde du?? Er selv 8+5 og hadde bitte litt rødt/rosa i utfloden i går så derfor jeg spør [emoji5] heldigvis ikke sett noe mer i dag [emoji120]

Så bra du fikk bedre nyheter enn forventet!!! Trodde leger visste såpass at en ikke skal bekymre en gravid kvinne unødvendig [emoji12]

Hvor mye blødning hadde du?? Er selv 8+5 og hadde bitte litt rødt/rosa i utfloden i går så derfor jeg spør [emoji5] heldigvis ikke sett noe mer i dag [emoji120]

Det var litt blod på papiret da jeg var på do på mandag. Det ga seg raskt og kom ikke mer den dagen. På tirsdag hadde jeg lys rosa utflod stort sett hele dagen. Hadde også svake "menssmerter" og stikninger i magen mandag, tirsdag og i dag.

Har hatt mye rosa "spotting" i det siste (med 8+3 i dag) og har blitt beroliget om at alt er ok og ikke problematisk. Blodårene våre er skikkelig på bærtur og slimhinnene er ømfintlige. Så lenge det bare er litt lett rosa på toalettpapiret har jeg blitt fortalt det ikke er noe å bli nervøs for. Men viktig å prate med sin lege (best: gynekolog) i tilfelle det er andre helseforhold som kan tilsi at tilstanden ikke er bra.

så deilig att allt stod bra till med lille sprell!! Meeen FY så provosert jag blir av att en LEGE kan si noe sånt utifra en bitteliten blödning?! ikke rart gravide mister pust och livsvilja när man ser rosa på papiret! Den legen der burde be ordentligt om ursäkt och betalt dig för det Volvatbesöket! :Heartred God helg!

Har hatt mye rosa "spotting" i det siste (med 8+3 i dag) og har blitt beroliget om at alt er ok og ikke problematisk. Blodårene våre er skikkelig på bærtur og slimhinnene er ømfintlige. Så lenge det bare er litt lett rosa på toalettpapiret har jeg blitt fortalt det ikke er noe å bli nervøs for. Men viktig å prate med sin lege (best: gynekolog) i tilfelle det er andre helseforhold som kan tilsi at tilstanden ikke er bra.

Prøver fortelle meg selv det [emoji6] først bitte litt mer brunaktig men kjempe liten mengde det også... legetime på mandag så hadde ikke skada om ho syntes jeg burde på en TUL [emoji12] ikke tatt det privat [emoji6]

Tusen takk for lykkeønskninger og fine ord alle sammen. Nå er jeg lykkelig. Babyen har det helt fint, lå og sprellet og hadde det helmax! Er 9+4 så bittelitt lenger enn jeg trodde.
Gynekologen hos Volvat sa det samme som stardust over her, at hcg-nivået flater mer ut nå. Så hun var litt småirritert på legen som hadde skremt meg sånn.
Dette blir en bra helg! <3

Så godt å høre at det lå en sprellemann der :Heartred Nå kan du hvertfall slappe av i helgen :happy:

Back
Topp