Gruer meg til å fortelle...

Her blir det 16 år mellom min og babyen og over 40 år mellom søskene på fars siden. Han er også bestefar alt så han grue seg til de kommentarene i bhg osv. Det forstår eg godt og redd det vil bli litt sjalusi på hans side...
Men nå trur eg han begynner og glede seg allikevel for vi planlegge litt utstyr og bytte av bil.
Og så er det vi som får barn og ikke de andre så hva de mener er ikke så viktig.

Den er ikke så liten faktisk :joyful: bor ikke i ei bygd. Er bare et boligfelt med litt status, og jeg er ikke der i d hele tatt for å si d sånn!

Jeg hadde sikkert følt på det selv om det var meg... I vårt nabolag er det foreldre i alle aldre og med stort spenn i inntekt per husholdning. Man er som man er. Det er veldig greit.

Jeg hadde sikkert følt på det selv om det var meg... I vårt nabolag er det foreldre i alle aldre og med stort spenn i inntekt per husholdning. Man er som man er. Det er veldig greit.
Ja jeg orker ikke å henge på den karusellen der.. Men det er jo ikke sikkert de bryr seg om hva vi driver med heller :-D Det er jo egentlig bare å gi F i hva alle andre syns og mener... Men noen ganger lettere sagt enn gjort

Her blir det 16 år mellom min og babyen og over 40 år mellom søskene på fars siden. Han er også bestefar alt så han grue seg til de kommentarene i bhg osv. Det forstår eg godt og redd det vil bli litt sjalusi på hans side...
Men nå trur eg han begynner og glede seg allikevel for vi planlegge litt utstyr og bytte av bil.
Og så er det vi som får barn og ikke de andre så hva de mener er ikke så viktig.
Eg fikk en lillesøster i fjor, da var eg 28år og min minste var 11mnd da :) Syns bare det er superkos at mine barn har en tante som er yngre enn seg som de kan leke med :) Min sønn på 3år elsker mini tanten sin <3 Så barnet deres kan kanskje få et fint forhold til hans barnebarn slik mine barn har med min lillesøster (min far sin datter)

Det er «feil» om man bare ønsker ett barn, det er «feil» å ønske mer enn to, det er «feil» å få barn tidlig, og «feil» å få barn sent…
Aller helst skal man ha to barn, født i juni/juli, to år mellom dem, føde mens man er mellom 24 og 27 år
At man da er ferdig studert, i fast jobb, eier hus og bil, og gift er en selvfølge.

Glem hva andre syns er det rette

Back
Topp