Gruer meg syyyykt...

Uff, jeg skjønner deg så godt vennen. Håper av hele mitt hjerte at du får gode nyheter i morgen. Sender deg mange gode tanker og en bøtte med positiv energi og håper at du kan slappe litt av etter i morgen. Klem

Tusen takk 3 små engler <3 tar til meg alle gode energien jeg kan få <3

Skal prøve å la være hehe <3 Men er ikke så lett... Skal snart lage meg en god kopp meg melk og honning... Håper den får meg trøtt hehe

ORIGINAL: nadja1986

Skal prøve å la være hehe <3 Men er ikke så lett... Skal snart lage meg en god kopp meg melk og honning... Håper den får meg trøtt hehe

Forstår veldig godt at det ikke er noe lett!!!!!

Kos deg med melk og honning du!!!! Håper du får sove godt i natt!!!

Ja håper jeg oxo... Sambo sier jeg er helt tullette... At dette kommer til å gå så bra hehe... Men men sier da bare jeg hehe... Er så vandt med skuffelser ang det å være gravid... Men jeg vil jo så gjerne at dette skal være vår gang til å bli foreldre... Så håper av hele mitt hjerte at det går bra i morra!

ORIGINAL: Jaybird

Lykke til, Nadja! Går sikkert kjempe fint;) Husk å oppdatere oss:D
Sender med mange klemmer og lykkeønskninger

Signerer og krysser fingrene [:)]

Krysser så godt jeg kan for lille spiren din, nadja[:)]

Prøvene dine har vært så fine, at det bare mååå være mer enn en fostersekk[:)]

Lykke til i morra - skal tenke på deg!

Som jeg trudde... jeg får ikke sove og tenker alt for mye negativt... prøver å stryke henda over lille magen og sier at jeg elsker min lille appelsin og at dette bare må gå bra... men akk... får ikke sove..

huff nadja, jeg vet så godt hvordan du har det. Utrolig vanskelig før en slik time. Men jeg satser alt på at lille appelsin har det godt i magen din, du hadde jo utrolig hcg nivå. Må du komme jublene tilbake hit og oppdatere om ditt lille gull i magen. Krysser alt jeg har !

Takk for det frustina... Ja jeg håper jeg kommer jublende tilbake... Akkuratt nå kunne jeg tenkt meg og bare grave meg langt ned og sove i alle evigheter... Er så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... Tre timer søvn er alt for lite... Sov ikke sammenhengende de timene heller. Så kan si jeg er helt ødelagt... Puppene og kvalmen er helt jævlige her nå... Så gruer meg til togturen...

Men men... Nå er det en time til jeg går hjemmen ifra... Oppdaterer dere så fort jeg kommer hjem...

nadja. ikke tenk på hva andre har sett..
ingen svangerskap er like, og noen spirer liker å gjemme seg i uke 5...

Back
Topp