Gruer meg syyyykt...

1rosa+1til?

Elsker forumet
Jeg klarer lissom ikke å glede meg til ul i morra... Tenk om fostersekken fortsatt er tom da.... Helt vil panikk for at den skal være det [:(] Uff... Kl 11 i morra tar jeg toget til fredrikstad og halv 1 får jeg svaret på om lille apelsin lever[&:]

Det kommer til og gå så bra [:)] Tenk positive tanker..

Hvorfor skulle den være tom?
Ikke bekymre deg, det ligger nok en liten baby der og venter på å få vise seg frem til mamman sin[:)]

Den var tom lørdagen for en uke sia... da skulle jeg vært nesten 7 uker på vei(i følge mens) men siden hun kun så anntydning til et foster, satte hun meg en uke tilbake... Så nå er jeg så redd for at den fortsatt er tom[:(]

Lykke til, Nadja! Går sikkert kjempe fint;) Husk å oppdatere oss:D
Sender med mange klemmer og lykkeønskninger

ORIGINAL: nadja1986

Den var tom lørdagen for en uke sia... da skulle jeg vært nesten 7 uker på vei(i følge mens) men siden hun kun så anntydning til et foster, satte hun meg en uke tilbake... Så nå er jeg så redd for at den fortsatt er tom[:(]

ååå[:(] for et sjokk du måtte ha fått da...får håpe den ikke ser tom ut nå da, lykke lykke til[:)]

takk for det jaybird... ja jeg håper jo det går bra.... men uff som jeg gruer meg... alt av blodprøver tyder jo på at alt skal være bra... men har en sånn rar magefølelse

Du må ha masse lykke til:) Jeg skal krysse alt som kan krysses:) Lykke til i morgen og oppdater oss så raskt du er tilbake:)

ORIGINAL: jealie28

ååå[:(] for et sjokk du måtte ha fått da...får håpe den ikke ser tom ut nå da, lykke lykke til[:)]

Ja det var et syyyykt sjokk... gråt hele veien fra sykehuset i fr og til vi var hjemme i halden :s

takk for det jaybird... ja jeg håper jo det går bra.... men uff som jeg gruer meg... alt av blodprøver tyder jo på at alt skal være bra... men har en sånn rar magefølelse

Selvfølgelig har du en rar magefølelse. DU ER GRAVID. Vet du hva, jeg har bestemt at ingen fler får forsvinne!
Tenkt positivt: Alt tilsier at det går bra. spiren er sikkert bare litt sein av seg;)

Krysser alt jeg kan for deg. Dette skal gå bra! [:)] Masse lykke til.

Skal love jeg skal prøve å tenke pos fram til jeg står opp i morra hehe... men kan ikke love å være pos når jeg sitter og venter på timen i morra... Da trur jeg at jeg skal være så nøytral som mulig... Så jeg ikke får et så stort sjokk igjen!

krysser alt jeg har for deg lille venn, håper det går bra[:)]

Lykke te!!! Her krysses alt som krysses kan!!! Forstår veldig godt at du grue dg å e nervøs..

Takk for det snupper! gruer meg så ille at magen og kvalmen tar helt av her [:'(][:'(][:'(] hehe ugg

Skjønner godt du er nervøs.. skal tenke på deg i hele morgen og det MENER jeg [:)][:)][:)]

Lykke til...

åååååå uff.... Ser enkelte har sett så bra ul bilder i uke 5 og i tidlig uke 6... men når jeg var akkuratt 6 uker på vei, kunne hun jo bare se en tom fostersekk... mista litt håpe igjen jeg nå :S

Lykke, lykke til i morgen!
Kommer til å tenke på deg.
Og håper av hele mitt hjerte at du får en positiv opplevelse i morgen [;)]

Takk for det stikkelsbæret... Men føler ikke at jeg får det... Ser at noen har lagt ut bilde fra uke 5 og der ser de både plommesekk og babyen... Så begynner og tvile sterkt nå...

Back
Topp