Gruer meg sinnsykt til oul :(

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Har oul den 28. Gruer meg veldig. Reddn oe skal vøre galt. Selvom jeg var på tidlig ul senest uke 15 og ho tok nøyaktige samme mål søm de gjør på oul og alt var fint. Dagene går sakte :(((

Noen beroligende ord? Hvis målene var fine (hjernen, magesekken, lårbenet osv osv) så er vel alt fin på oul ? Jordmora sa målene i uke 15 og 19 var ganske like sp alt var fint med gutten vår. Men er så redd. 8 dager er lenge.

Jeg har OUL samme dag som deg. Jeg tenker også mye på om noe kan være galt. Gleder meg veldig til det er over :)

Men siden du vart der i uke 15 så har du nok ikke noe å uroe deg over :)

Det går helt sikkert bra når hun så alt var fint i uke 15. Jeg skal om to dager og gleder meg ingenting, gleder meg bare til alt er ferdig.

Jeg gruver mer til oul den 4 mai, enn hva jeg gjorde til tidlig ultralyd i uke 13. Rart det blir sånn :p jeg vet jo det er liv siden jeg kjenner kraftige spark hver dag, og alt så helt normalt ut på UL sist. Hoffåhoff :p

Jeg forsøker å la være å grue meg. Men jeg er mer bekymret enn jeg gleder meg må jeg indrømme.. Vil bare at alt skal være i orden med den lille... Synes det er lenge å vente til uke 19/20 for å se om alt er i orden. Meen som alt annet som man må gjøre hær i livet som kan være vanskelig så må vi bare forsøke å tenke positivt. Det er større sjangse for at alt er i orden enn at noe skal være galt. :-)

Jeg gruver mer til oul den 4 mai, enn hva jeg gjorde til tidlig ultralyd i uke 13. Rart det blir sånn :p jeg vet jo det er liv siden jeg kjenner kraftige spark hver dag, og alt så helt normalt ut på UL sist. Hoffåhoff :p
Jeg kjenner ikke spark :(( men har morkaka foran og er førstegangs så da er det vel normalt?

Jeg forsøker å la være å grue meg. Men jeg er mer bekymret enn jeg gleder meg må jeg indrømme.. Vil bare at alt skal være i orden med den lille... Synes det er lenge å vente til uke 19/20 for å se om alt er i orden. Meen som alt annet som man må gjøre hær i livet som kan være vanskelig så må vi bare forsøke å tenke positivt. Det er større sjangse for at alt er i orden enn at noe skal være galt. :)
Har du vært på tidlig ul? Kjemner di spark enda? Kjenner ingenting jg. Er førstegangs og morkaka foran.

Prøv å tenk positivt. Tenk på det at du var på ul for noen få uker siden, og alt var bra. :)

Mente du gruer deg ingenting ?:) du skrev gleder meg ingenting? Lykke til

Nei jeg mener at jeg ikke gleder meg;) Jeg gleder meg til undersøkelsen er ferdig, men ikke til selve undersøkelsen. De to andre OUL har ikke vært noe problem, denne er verre.

Har du vært på tidlig ul? Kjemner di spark enda? Kjenner ingenting jg. Er førstegangs og morkaka foran.
Har ikke vært på ultralyd denne gangen. Jeg har ei pia fra før(6 år) Jeg kjenner spark allerede, og i går tror jeg at den lille hikka.. tihihi. :-) Det tar nok litt lengere tid før du kjenner det da, siden morkaka ligger forran, men så fint at du vet det allerede for da slepper du å være bekymret for det.

Jeg skal kl. 14.00, så må vente hele dagen på jobb før jeg kan reise. Men nå har jeg venter i over 19 uker, så da skal det gå med ett døgn til:laughing002

Jeg skal kl. 14.00, så må vente hele dagen på jobb før jeg kan reise. Men nå har jeg venter i over 19 uker, så da skal det gå med ett døgn til:laughing002
Har du hatt tidlig ul da?:)

Har ikke vært på ultralyd denne gangen. Jeg har ei pia fra før(6 år) Jeg kjenner spark allerede, og i går tror jeg at den lille hikka.. tihihi. :) Det tar nok litt lengere tid før du kjenner det da, siden morkaka ligger forran, men så fint at du vet det allerede for da slepper du å være bekymret for det.
Heldig du. Som kjenner spark. :)

Jeg skal klokken 10:) ja jeg var på tidlig ul når jeg var rundt 9 uker. Da så alt fint ut :)
Nesten rett etter meg du da:) så bra at alt så fint ut. Vi må fortelle hverandre hvordsn det går :)

Back
Topp