Blivende mamma september2015
Glad i forumet
Gruer meg sånn for babytreff grunnet baby vil kun ammes liggende ! Helt umulig blandt folk og når jeg prøver å amme et rolig sted så vil han ikke når vi sitter
Skal på treff i morgen igjen, og gruer hver gang pga dette
Roer seg ikke i det hele tatt fordi han spiser ikke seg mett når han ikke ammes liggende
I tillegg er jeg livredd for å tryne med baby i armene pga vi skal på et sted der det ikke er godt å ta inn vogna og har i det siste vert veldig glatt... tanken på å bære han i armene er ekkelt da...
Jeg blir helt uvel av dette..
Alle andre får til alt bra, mens jeg får ikke til. Og er livredd alt ....
Sist tok vi inn vogna. Mini våkner alltid tidlig etter hvil så å ta en kopp kaffi eller spise mat som de andre skal er ikke så godt ..
Skal på treff i morgen igjen, og gruer hver gang pga dette
Roer seg ikke i det hele tatt fordi han spiser ikke seg mett når han ikke ammes liggende
I tillegg er jeg livredd for å tryne med baby i armene pga vi skal på et sted der det ikke er godt å ta inn vogna og har i det siste vert veldig glatt... tanken på å bære han i armene er ekkelt da...
Jeg blir helt uvel av dette..
Alle andre får til alt bra, mens jeg får ikke til. Og er livredd alt ....
Sist tok vi inn vogna. Mini våkner alltid tidlig etter hvil så å ta en kopp kaffi eller spise mat som de andre skal er ikke så godt ..