Gruer meg*OPPDATERT*

citlon

Elsker forumet
Da er det tid for ny ultralyd i morgen..Kjenner jeg gruer meg..Er så redd for at det lille hjerte ikke skal slå-at lille ikke beveger seg..Slik som i januar..Ul-bildet viste en  liten  miniatyrbaby som låg helt stille..Jeg bare visste det med en gang..og hadde hatt en dårlig følelse  hele tiden,pga småblødninger..selv om jeg hadde sett hjertet slå..Denne gangen har det ikke vært blødninger..Jeg har vært kvalm flerer ganger i dag,-og holdt på å kaste opp flere ganger..Og har vært kvalm i flere uker allerede..Men redselen skyldes at det var samme uke det gikk galt  i januar..Så vær så snill,-la alt være bra denne gangen..

Tusen takk for alle lykkeønskningerDa har jeg kommet hjem fra ul.Fikk se en liten miniatyrbaby,-der hjertet slo..Hjertelyden var på 176 og lilla var blitt 2,4 cm stor..Lille sov nok,så fikk beskjed om å hoste,-da bevegde den foten sin og armene litt..skal tilbake om 2 uker..men jeg kunne bare ringe hvis jeg fikk brått fikk et behov for å se om alt er i orden..Veldig betryggende

Masse masse lykke til imorgen, krysser fingrene for deg :)

Forstår godt. Ønsker deg masse lykke til i måro, håper inderlig på et positivt svar om bankende hjerte. Krysser fingrene og tærne for deg :)

Masse lykke til :) Krysser alle fingrer og tær :)

lykke til!! skal se på at det er et lite bankende hjerte på skjermen!<3

Krysser alt jeg har! Lykke til

Lykke til idag!!

Huff, forstår at du er engstelig, men det er helt sikkert din tur denne gangen! Ønsker deg lykke til :)

Lykke til i dag :)

Masse lykke til! krysser fingrene for at alt er fint..

så flott at hjerte slo og at alt så bra ut! 

Åå gode nyheter,så flott!!

Så flott at alt var fint med spiren din

Så godt å høre:)

Så godt å høre at alt så bra ut! Er veldig betryggende å få ekstra oppfølging når sånne ting ligger bak..

Back
Topp