gruer meg noe jj...

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
skal til før undersøkelse for og sterilisere meg. gruer meg sånn[:(]  blir liksom litt mere virkelig når jeg får operasjons dato[:(][:(][:(]  hater og måtte gjøre dette, er liksom litt av den kvinnelige biten[:(][:(]

ja håper det går bra

Opererte for 1 mnd siden. Gjorde kanskje saken lettere for meg at kroppen ikke takler et svangerskap til..og at jeg ikke kunne forholde meg til en evnt abort hvis jeg skulle blir gravid. Fikk det dekket på sykehus. Forundersøkelsen var bare en masse spørsmål og en invendig UL for å sjekke at alt var som det skulle.

Ønsker deg lykke til[:)]

takk

lykke til :)

det går nok så bra så[:)] lykke til[:)]

ja det går nok bra[:D]  er bare så jjj forbannet at livet så være så uretferdig og at man må gjøre det av helse messige årsaker.
hadde jeg valgt dette frivilig hadde det nok vert mye lettere men når jeg ikke gjør det er det litt ekstra sårt.

thanks

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

ja det går nok bra[:D]  er bare så jjj forbannet at livet så være så uretferdig og at man må gjøre det av helse messige årsaker.
hadde jeg valgt dette frivilig hadde det nok vert mye lettere men når jeg ikke gjør det er det litt ekstra sårt.

Regner med du har gått igjennom alle andre alternativer for å forhindre at du blir gravid? Her takler ikke kroppen å gå gravid en gang til, vært veldig dårlig de to siste gangene. Selv om jeg nå har fått de barna jeg ønsker, er det allikevel utrolig sårt og vondt å tenke på at jeg tar tatt bort muligheten for å få flere barn. Blir egentlig ikke klok på meg selv[:)]..så har veldig forståelse for at du synes dette er vanskelig

Selve operasjoen gikk veldig fint. Inn og ut på få timer. Lite snitt i navlen og ett på ca 0,5 cm nede på venstre side av magen. Føltes som om jeg hadde blitt slått i magen i noen dager, men ellers ingen ubehag. Hadde ingen plager av den gassen de pumper opp buken med. Så bare gode erfaringer[:)]

så godt og høre at det gikk fint. ja er litt ekstra sårt når man føler man må gjøre det. er litt med den kvinnelige biten.

Back
Topp